O nás:
Nadační fond Univerzity Karlovy byl založen na konci roku 2020 s cílem podporovat projekty studentů a zaměstnanců Univerzity Karlovy. Fond dosud podpořil studentské aktivity v období koronaviru, ukrajinské studenty po vypuknutí války a talentované středoškoláky. V posledních dvou letech se věnoval sbírce po tragické události na FFUK a rozdělení vybrané podpory. Nyní je ve fázi zásadní proměny a profesionalizace. Fond má novou vizi, misi a strategii. Plánuje poskytovat stabilní a stimulující finanční podporu projektům, aktivitám, fakultám či konkrétním lidem, kteří obohacují akademickou komunitu Univerzity Karlovy, přinášejí inovace, kreativní nápady a aktivity s vysokým společenským dopadem a přesahem (https://nf.cuni.cz/NFN-1.html).
Jak si Vás představujeme?
- Máte zkušenosti s fundraisingem, networkingem i realizací projektů a kampaní?
- Jste člověk s nadšením pro věc, kreativním myšlením, milující výzvy?
- Jste týmový hráč, který rád komunikuje s různými partnery a umí budovat skvělé vztahy?
- Dokážete efektivně navázat kontakty s širokou škálou dárců na různých platformách?
- Umíte věci rychle a samostatně vyřešit a dát jim jasnou vizi a plán?
- Budovat něco od začátku je ideální záležitost pro Vás?
Pokud ano, dejte nám o sobě vědět a pomozte nám posunout Nadační fond Univerzity Karlovy do nové etapy! Máme za sebou úspěšné projekty a potřebujeme Vaši pomoc, abychom mohli dále růst.
Co konkrétně Vás čeká?
- Péče o stávající individuální i firemní dárce, budování vztahu s nimi a práce s Alumni komunitou univerzity.
- Vyhledávání a oslovování nových dárců a partnerů – jednotlivců, firem i institucí, včetně tvorby personalizovaných nabídek spolupráce.
- Plánování a realizace fundraisingových kampaní a výzev – od návrhu konceptu přes organizaci až po vyhodnocení výsledků.
- Komunikace s našimi dárci prostřednictvím různých platforem včetně CRM systému Péče o dárce.
- Spoluorganizace setkání a akcí pro dárce – networkingové akce, benefiční události.
- Administrativa a reporting – vedení databáze dárců, příprava přehledů a podkladů pro vedení fondu.
- Monitoring grantových a fundraisingových příležitostí – sledování aktuálních výzev, spolupráce na podávání žádostí s tajemnicí NF UK.
- Úzká spolupráce s kolegy napříč Nadačním fondem (ředitel, PR) a Univerzitou Karlovou.
Co Vám můžeme nabídnout:
- HPP v rozsahu 0.5 FTE na dobu 1 roku s možností prodloužení na dobu neurčitou
- finanční ohodnocení odpovídající Vaší dosavadní praxi v rozmezí 20 000 – 25 000 Kč na 0,5 úvazku
- 5 týdnů dovolené a dalších 5 dnů osobního volna a rozvoje (při plném úvazku)
- kreativní a smysluplnou práci pro nevýznamnější univerzitu v ČR
- dynamický tým, ve kterém je možné se realizovat
- kombinace práce v kanceláři a na home-office s flexibilní pracovní dobou
- přátelské a inspirativní prostředí, které vítá nové přístupy a nápady
- příjemné pracoviště v historickém centru Prahy přímo v Kampusu Hybernská
- podporu dalšího profesního a osobního rozvoje, např. formou jazykových a dalších hard/soft skills kurzů zajišťovaných Univerzitou Karlovou
- standardní benefity jako příspěvek na stravné nebo kartu Multisport; řadu slev a výhod v univerzitních zařízeních (rekreační střediska, knihovny, sportoviště apod.) a u externích partnerů univerzity
- nástup možný ihned nebo dle dohody
Co je pro nás důležité:
Chceme, aby náš tým reprezentoval rozmanitost lidí v komunitě, na kterou se zaměřujeme. Oceňuje proto různé zkušenosti, odborné znalosti a perspektivy. Snažíme se o vytváření inkluzivního pracovního prostředí, které vede k osobnímu růstu a rozvoji. Klíčová je pro nás rovnováha mezi pracovním a osobním životem, proto děláme vše pro to, abychom vyhověli požadavkům na well-being zaměstnanců, flexibilitu práce, včetně práce z domova nebo práce na částečný úvazek.
Zaujala Vás naše nabídka? Zašlete nám prosím strukturovaný životopis a motivační dopis v termínu do 14. 9. 2025.
Těšíme se na Vaše odpovědi! Vybraným uchazečům bude poté zaslán krátký úkol k vypracování, na základě něhož budou pozváni na osobní pohovory, které se budou konat od 22. 9. do 30. 9. 2025.