Úřad pro zastupování státu ve věcech majetkových(zaměstnavatel)
Místo pracoviště:
Rašínovo nábřeží 390/42, Praha - Nové Město
Ukázat mapu
Pracovní poměr:
práce na plný úvazek
Smluvní vztah:
pracovní smlouva
Vzdělání:
bakalářské
Jazyky:čeština (výborná)
Benefity:
mobilní telefon, vzdělávací kurzy, školení, stravenky/příspěvek na stravování, dovolená 5 týdnů, zdravotní volno/sickday, flexibilní začátek/konec pracovní doby, notebook
Zařazení:
administrativní pracovník, ekonom, administrativa, finance a ekonomika
Co říká Úřad pro zastupování státu ve věcech majetkových o pozici
Jaké znalosti a dovednosti byste měli mít
vysokoškolské vzdělání v magisterském nebo bakalářském studijním programu
minimálně 2 roky praxe
znalosti v oblasti ekonomické
znalosti správy movitého majetku
praxe ze státní správy nebo územních samosprávných celků výhodou
schopnost přípravy a kompletace tabulkových výstupů
koncepční a analytické myšlení
samostatnost, aktivní přístup k řešení problémů, velmi dobrá schopnost plánování a organizování práce, schopnost kooperace
znalost práce s PC (MS Office)
státní občanství České republiky, občanství jiného členského státu Evropské unie nebo občanství státu, který je smluvním státem Dohody o Evropském hospodářském prostoru
trestní bezúhonnost
Co Vás u nás čeká
zajišťování ekonomické agendy oddělení Hospodářské správy I. a odboru územního pracoviště Praha a Střední Čechy
provádění průběžné nebo dílčí kontroly realizace investičních záměrů, předkládání příslušných stanovení výdajů, kontrola a evidence čerpání schválených finančních prostředků
provádění kontroly čerpání schváleného rozpočtu běžných výdajů, report průběhu čerpání nadřízeným, předkládání návrhů a zpracovávání žádosti o rozpočtová opatření a zajišťování součinnosti s odborem Finančním v oblasti rozpočtu
správa movitého majetku v rámci své působnosti, zabezpečování jeho nákupu, evidence, vyřazení a koordinace jeho umisťování
kontrola číselné správnosti účetních dokladů, schvalování podkladů pro fakturaci dodavatelů (vystavování objednávek, záznamů atd.) a likvidace faktur
Co nabízíme
platové zařazení podle nařízení vlády č. 341/2017 Sb., (11. platová třída), osobní příplatek a odměny v závislosti na pracovních výsledcích
flexibilní začátek a konec pracovní doby
5 týdnů dovolené a 5 dnů indispozičního volna (sickdays)
možnost home office až 4 dny v měsíci
lidský přístup a přátelský kolektiv
stabilní zaměstnání
pracoviště v centru Prahy s výbornou dopravní dostupností
možnost profesního růstu, odborná školení
příspěvky na stravování, zvýhodněný mobilní tarif pro Vás i Vaši rodinu, možnost využít rekreační chatu v Harrachově
Předpokládaný nástup: dle dohody Pracovní místo je vhodné i pro osoby se zdravotním postižením
V případě zájmu zašlete strukturovaný životopis s podrobným popisem praxe a stručným motivačním dopisem
Budeme se těšit na Vaši odpověď!
Pošlete odpověď na pozici referent/ka - ekonom/ka Hospodářské správy
Pro výběrové řízení na tuto pracovní pozici bude společnost Úřad pro zastupování státu ve věcech majetkových, IČO: 69797111, Rašínovo nábřeží 390, Praha 2, Nové Město, jakožto správce, zpracovávat Vámi poskytnuté (či z veřejných zdrojů získané) osobní údaje, a to v souladu s obecným nařízením o ochraně osobních údajů (EU) 2016/679. Zpracování osobních údajů bude pro správce provádět společnost Alma Career Czechia s.r.o., IČO: 264 41 381 prostřednictvím svých elektronických systémů.
Zobrazit více
Odpovědí na tento inzerát poskytujete správci své osobní údaje za účelem a po dobu realizace výběrového řízení. V souvislosti se zpracováním Vašich osobních údajů máte právo (i) na přístup k osobním údajům, (ii) na opravu nepřesných nebo doplnění neúplných osobních údajů, (iii) na výmaz osobních údajů, nejsou-li již osobní údaje potřebné pro účely, pro které byly shromážděny či jinak zpracovány, anebo zjistíte-li, že byly zpracovávány protiprávně, (iv) na omezení zpracování osobních údajů ve zvláštních případech, (v) na přenositelnost údajů, (vi) vznést námitku, po níž zpracování Vašich osobních údajů bude ukončeno, neprokáže-li se, že existují závažné oprávněné důvody pro zpracování, jež převažují nad Vašimi zájmy nebo právy a svobodami zejména, je-li důvodem případné vymáhání právních nároků, (vii) obrátit se na Úřad pro ochranu osobních údajů a (viii) odvolat souhlas, je-li zpracování založeno na souhlasu.
Další informace o zpracování údajů společností Alma Career Czechia s.r.o., Menclova 2538/2, 180 00 Praha 8, IČO: 264 41 381, jsou dostupné na https://almacareer.com/gdpr.