-
-
Firma:
Astana Motors Czech, s.r.o.
(zaměstnavatel)
-
-
Místo pracoviště:
Uhříněveská 734, Průhonice, okres Praha-západ
Ukázat mapu
-
-
Pracovní poměr:
práce na plný úvazek
-
-
Smluvní vztah:
pracovní smlouva (na dobu určitou)
-
-
Vzdělání:
středoškolské nebo odborné vyučení s maturitou
-
-
Jazyky:
čeština (výborná) a angličtina (středně pokročilá)
-
-
Benefity:
mobilní telefon, stravenky/příspěvek na stravování, rozjezd zcela nového projektu, dovolená 5 týdnů, zdravotní volno/sickday, možnost občasné práce z domova, flexibilní začátek/konec pracovní doby, notebook
-
-
Zařazení:
garanční technik, přijímací technik, servisní technik, vedoucí servisu, project manager, auto - moto, prodej a obchod, doprava a zásobování
Astana Motors Czech – oficiální distributor značky Chery v ČR
Jsme Astana Motors Czech, s.r.o., oficiální distributor značky Chery v České republice a součást silné mezinárodní skupiny Astana Motors s více než třicetiletou tradicí v automobilovém průmyslu. Skupina zastupuje světové značky jako BMW, Toyota, Hyundai či Subaru, působí v několika zemích a zaměstnává více než 9 000 lidí.
Na český trh přinášíme značku Chery, jednoho z nejrychleji rostoucích výrobců automobilů na světě. Jako její jediný dovozce spojujeme zázemí stabilní mezinárodní skupiny s vizí dynamického růstu. Naším cílem je dlouhodobě vybudovat silnou, respektovanou a perspektivní značku, která bude patřit k pevným pilířům českého automobilového trhu.
Staňte se součástí týmu, který přináší na český trh značku Chery. Jako Warranty Specialist budete mít na starosti koordinaci záručních případů, spolupráci s dealerskou sítí a zajištění bezproblémového servisu pro zákazníky. Přispějte k budování kvalitního a spolehlivého servisu od samého začátku projektu.
Co bude Vaším úkolem?
- přijímat, ověřovat, sledovat a odesílat záruční nároky a platby vůči výrobci vozidel Chery a rozhodovat, které opravíme a které odmítneme v souladu se záručními standardy společnosti
- koordinovat a sledovat záruční případy dealerské sítě, připomínky jejich stavu, řešení zamítnutých nebo částečně uhrazených reklamací a zajišťovat hladký průběh celého procesu reklamace záručních oprav a náhradních dílů
- kontrolovat správnost záručních zakázek a dokumentů, opravných příkazů, doplňování chybějících položek dokumentace v rámci komunikaci s dealerskou sítí, případně opětovné podání reklamací v snaze zefektivnit celý proces vůči výrobci a vést přehledy pro management
- školit zaměstnance dealerské sítě a kolegy na importu vozidel ohledně záručních standardů a procesů a současně odpovídat na záruční připomínky zákaznického servisu, kolegů z prodeje nových vozidel a servisního týmu
- sledovat trendy záručních reklamací, evidovat náročné a opakující se případy pro management a hledat způsoby, jak zefektivnit práci servisů v rámci dealerské sítě
Jaké znalosti a dovednosti byste měli mít?
- min. 2 roky zkušeností v automotive sektoru
- dobrá znalost konstrukce a provozních vlastností vozů
- schopnost pracovat s počítačem a záručním portálem výrobce
- aktivní angličtina výhodou
- preciznost, organizační schopnosti a snadná komunikace s dealerskou sítí
Co vám můžeme nabídnout?
- být od začátku součástí mezinárodního projektu na českém trhu
- profesní růst v rychle se rozvíjející automobilové značce
- zázemí silné skupiny s mezinárodní působností
- 5 týdnů dovolené
- flexibilní pracovní dobu a možnost občasné práce z domova
- sick days
- služební mobilní telefon a notebook
- příspěvek na Multisport kartu
- příspěvek na stravování ve výši 123 Kč / den