Co vás čeká
• zadávání rezervací,
• spolupráce na aktivní propagaci a prodeji služeb společnosti,
• občasná účast na veletrzích a výstavách,
• telefonický a e-mailový kontakt se zájemci, hosty a kolegy,
• aktivní oslovování nových klientů z ČR i ze zahraničí,
• spolupráce ze zdravotními pojišťovnami.
Jaké znalosti a dovednosti byste měli mít
• příjemné, profesionální chování a trpělivost podmínkou,
• zkušenost z obdobné pozice min. 2 roky podmínkou,
• orientaci v oblasti hotelového/lázeňského obchodu,
• schopnost samostatného rozhodování a řešení vzniklých situací, nicméně s týmovým duchem (celé obchodní oddělení pracuje jako jeden tým v přátelském duchu, cílem je spokojený zákazník a úspěšná firma),
• znalost německého jazyka na komunikativní úrovni (min. A2), anglický jazyk výhodou,
• kladný vztah k administrativě a práci s PC, systém L-BIS výhodou,
• chuť učit se novým věcem a pracovat na rozvoji produktů společnosti,
• řidičský průkaz skupiny B.
Co vám můžeme nabídnout
mzda 22-33 000 Kč dle zkušeností
• možnost seberealizace a podpora vedení v dalším rozvoji,
• pracovní poměr na rok a poté dobu neurčitou,
• stálý kolektiv zaměstnanců,
• možnost zaměstnaneckého ubytování,
• zaměstnaneckou stravu,
• další zaměstnanecké benefity (procedury, zvýhodněné pojištění ad.)
Nechcete odpovídat na mobilu? Nechte si nabídku připomenout později.