Staň se součástí INEXího týmu a pomoz nám vytvářet nezapomenutelné akce – od cestovatelských večerů přes oslavu Mezinárodního dne dobrovolnictví až po další komunitní aktivity. Budeš vedoucí sekce pomáhat s koordinací ambasadorů/referentů, pomáhat sehnat lidi na veletrhy a další akce na které jsme zvaní. Zapojíš se i do práce se sociálními sítěmi a komunikací s komunitou. Čeká tě pestrá práce, ve které se rozhodně nebudeš nudit, a tým, který tě podpoří a naučí nové věci. 🙂
Náplň práce:
Co od tebe očekáváme?
Výhodou je: zkušenost s event managementem, práce s Canvou, copywritingem.
Co nabízíme?
Máš o pozici zájem?
Ať už máš za sebou první zkušenosti, nebo se chceš učit v praxi, ozvi se nám a to kdykoliv do 16. září, připoj svůj životopis a motivační dopis (max 1 A4).
Nástup na pozici ideálně na konci polovině září.
Výběrové řízení probíhá průběžně a je dvoukolové.
Kandidáti*ky, kteří splňují požadavky, dostanou k vypracování písemné úkoly. Vybraní kandidáti*ky pak budou pozváni na osobní pohovory.
Nechcete odpovídat na mobilu? Nechte si nabídku připomenout později.