Máte chuť pracovat pro stabilní městskou společnost a podílet se na jejím chodu s námi? Teplárny Brno už dávno nejsou jen dodavatelem tepla. Kromě zásobování teplem zajišťujeme pro naše zákazníky také dodávky elektřiny a zemního plynu, budujeme síť dobíjecích stanic pro elektromobily a podporujeme ekologické projekty města Brna.
Pro zajištění chodu kanceláře hledáme pravou ruku ředitele interních služeb, která dokonale zvládne organizaci veškeré související agendy, bude připravovat porady, hlídat plnění úkolů a samostatně řešit svěřené projekty. Hledáme člověka organizačně schopného, systematického a samostatného, s dobrými komunikačními schopnostmi a odolného vůči stresové zátěži.
Jaká práce vás v Teplárnách Brno čeká?
- Vedení chodu sekretariátu, agendy ředitele a organizace schůzek
- Organizační komunikace s externími partnery a subjekty
- Organizovat porady, vyhotovovat zápisy porady
- Kontrolovat formální správnost dokumentů předkládaných ŘIS
- Koordinovat činnost jednotlivých oddělení, spolupráce s vedoucí sekretariátu GŘ
- Připravovat podklady, reporty, prezentace a dokumenty pro nadřízeného
- Spolupracovat na kompletaci podkladů a úkolů zadaných ředitelem
- Spolupráce s vedoucími a týmy obchodního úseku
- Spolupracovat s ostatními úseky společnosti
- Administrovat docházku zaměstnanců na daném úseku
- Administrovat korespondenci v systému DMS
- Objednávat kancelářské potřeby
Co považujeme za samozřejmost:
- SŠ vzdělání
- Reprezentativní vystupování
- Praxi v administrativě/ sekretariátu - 2 roky
- Samostatnost, administrativní a organizační zdatnost
- Dobré komunikační schopnosti slovem i písmem
- Schopnost pracovat pod tlakem
- Organizovanost a strukturovanost projevu
- Výborná znalost MS Office – Word, Excel, Outlook, Powerpoint
- Řidičské oprávnění sk. B.
A co nabízíme:
Stabilní pracovní místo se smlouvu na jeden rok s možností prodloužení na trvalý pracovní poměr. Nástup možný dle dohody.
- Zajímavou práci v prosperující energetické společnosti
- Odpovídající finanční ohodnocení.
- Bohatý balíček zaměstnaneckých benefitů: 5 týdnů dovolené, 3 sick days, pružná pracovní doba, úvazek 37,5/týdně, příspěvek na penzijní a životní pojištění, osobní konto, zvýhodněné ceny energií, závodní stravování, společenské akce, firemní posilovnu zdarma.
- Možnost dalšího vzdělávání a profesního růstu.
Strukturovaný životopis zašlete nejpozději do 27. 09. 2024 do 12:00.
Odpovězte na inzerci elektronicky přes inzertní portál nebo odpovědní formulář na www.teplarny.cz sekce „kariéra“ nebo v pracovní dny doručte osobně na podatelnu sídla společnosti Teplárny Brno, a.s., Okružní 25, Brno, a to do 12:00 hod. nebo zašlete na adresu Teplárny Brno, a.s., Okružní 25, Brno 638 00. Obálka musí být zřetelně u adresy společnosti Teplárny Brno, a.s. označena textem „Neotvírat - VŘ – Asistentka ředitele“.
Vyhlašovatel si vyhrazuje právo zrušit toto výběrové řízení kdykoliv v jeho průběhu.