-
-
Firma:
CzechTourism
(zaměstnavatel)
-
-
Pracovní poměr:
práce na plný úvazek
-
-
Smluvní vztah:
pracovní smlouva (na dobu určitou)
-
-
Vzdělání:
vysokoškolské / univerzitní
-
-
Benefity:
mobilní telefon, zahraniční pracovní cesty, vzdělávací kurzy, školení, firemní akce, stravenky/příspěvek na stravování, dovolená 5 týdnů, účast na zahraničních konferencích, flexibilní začátek/konec pracovní doby, notebook, příspěvek na sport/kulturu/volný čas, příspěvek na penzijní/životní připojištění, vlastní organizace náplně práce
-
-
Zařazení:
product manager, marketing, média a reklama, cestovní ruch a ubytování, státní zaměstnanci
Česká centrála cestovního ruchu - CzechTourism vyhlašuje výběrové řízení na pracovní pozici:
Vedoucí oddělení produkt management
Co vás čeká
- Vedení týmu oddělení Produktového managementu a regionální spolupráce, dohled na realizaci činností oddělení, jejich reporting a vyhodnocování
- Dohled na dodržování finančního plánu oddělení a efektivní vynakládání prostředků
- Zpracování návrhu konceptu a rozpočtu oddělení, spolupráce na zpracování strategických plánů a ročních akčních plánů jednotlivých produktů (aktivní CR, kulturní CR, lázeňství, přístupnost, experience, udržitelnost), nástrojů pro jejich komunikaci a propagaci
- Identifikace nových příležitostí pro rozvoj a propagaci jednotlivých produktů na domácím i zahraničním trhu
- Flexibilní komunikace mezi centrálou ČCCR-CzT a jednotlivými regiony, organizace pravidelných setkání se zástupci regionů a profesních asociací, koordinace informačního servisu mezi ČCCR – CzT, regiony a profesními asociacemi, realizace společných regionálních projektů
- Rozvoj destinačního managementu, primárně prostřednictvím Sekretariátu Kategorizace DMO v rámci Národního systému Kategorizace a certifikace organizací destinačního managementu.
- Komunikace se subjekty privátního sektoru (poskytovateli a zprostředkovateli) a dalšími subjekty zapojenými do tvorby produktu.
- Spolupráce s orgány státní správy ČR, s komerčními i nekomerčními subjekty a organizacemi cestovního ruchu při propagaci produktů cestovního ruchu v ČR a v zahraničí.
- Spolupráce s dalšími odděleními ČCCR – CzechTourism, zejména s odborem zahraničních zastoupení a marketingu při tvorbě, komunikaci a propagaci turistických produktů na zahraničních trzích a v ČR a oddělením ITUR při koordinaci vzdělávacích aktivit a analýz zaměřených na produkty cestovního ruchu ČR.
Jaké znalosti a dovednosti byste měli mít
- Ukončené VŠ vzdělání – ekonomického, humanitního popř. geografického oboru
- Praxe v oboru cestovního ruchu, marketingu, PR nebo mezinárodních vztahů minimálně 3 roky
- AJ na dobré komunikativní úrovni (slovem i písmem)
- Výborné komunikační a prezentační dovednosti
- Vstřícné a reprezentativní vystupování ve prospěch prezentace České republiky
- Znalost reálií a turistického potenciálu České republiky
Výhodou bude, pokud budete umět
- Další jazyk na dobré komunikativní úrovni (slovem i písmem)
- Pokročilá uživatelská znalost práce na PC (Microsoft Office – Word, Excel, PowerPoint a Outlook)
Co vám můžeme nabídnout
Zajímavou pracovní příležitost
Získání zkušeností v oblasti
Přátelský, pozitivní a dynamicky se rozvíjející pracovní tým
Příjemné pracovní zázemí v centru Prahy
Další vzdělávání a profesní růst
Platové podmínky jsou stanoveny zákonem č. 262/2006 Sb., Zákoníku práce ve znění pozdějších předpisů a podle nařízení vlády č. 341/2017 Sb. o platových poměrech zaměstnanců ve veřejných službách a správě ve znění pozdějších předpisů a podle nařízení vlády č. 222/2010 Sb., kterým se stanoví katalog prací a kvalifikační předpoklady.
Životopis a motivační dopis posílejte v českém jazyce do 10.09.2025
Se zasláním CV souhlasíte se zpracováním osobních údajů podle zákona č. 110/2019 Sb., zákon o zpracování osobních údajů, ve znění pozdějších předpisů pro účely personálního výběrového řízení.