AUTOBOND GROUP a.s. je předním českým multibrandovým specialistou v oblasti prodeje a servisu vozidel, který již 19 let buduje své jméno na profesionalitě, stabilitě a otevřenosti k inovacím. Zastupujeme značky Toyota, KIA, Suzuki, Lexus a Hyundai a naším cílem je být důvěryhodným partnerem pro zákazníky i zaměstnance.
Do našeho pražského prodejního týmu hledáme šikovného/šikovnou asistenta/ku, který/á se stane důležitou oporou pro naše obchodní oddělení a zajistí hladký chod všech administrativních procesů.
Jaká bude Vaše pracovní náplň.
Stanete se cennou součástí našeho prodejního oddělení. Vaším hlavním úkolem bude zajištění hladkého chodu oddělení po administrativní stránce. Budete zpracovávat podklady pro fleetové prodeje, nahrávat dokumentaci do systémů, kontrolovat podklady pro import, kompletovat a vystavovat faktury, provádět reporting, zpracovávat bonusy, zajišťovat školení prodejců a další zajímavé činnosti v návaznosti na aktuální potřeby prodejního oddělení.
Velmi rádi uvítáme Váš profesní životopis, pokud splňujete níže uvedené.
Na co se u nás můžete těšit?
Proč k nám?
Hledáme kolegu či kolegyni, který/á má chuť být opravdovou oporou týmu. U nás budete mít možnost nejen pečovat o administrativní procesy, ale i podílet se na vylepšování fungování celého oddělení.
Zaujala Vás naše nabídka?
Těšíme se na Váš profesní životopis a na případné osobní setkání.
Ing. Markéta Kotěrová, HR manager
Nechcete odpovídat na mobilu? Nechte si nabídku připomenout později.