GIT Consult je personálně poradenskou společností a v procesu náboru zaměstnanců zastává roli nezávislého poradce.
GIT si udržuje dlouholeté know-how v oblasti náboru specialistů, a to od roku 2000.
Pro našeho významného klienta, mezinárodní společnost působící v oblasti elektroniky s přesahem do letectví a zabezpečovacích systémů, hledáme zájemce o pozici Týmové Asistentky s AJ.
V rámci této pozice vám můžeme nabídnout různorodou pracovní náplň v mezinárodním prostředí společnosti. Hledáme samostatného a organizovaného kandidáta, který se rád stane součástí dynamickém týmu.
Co vás na této pozici čeká?
- Budete pravou rukou jednatele společnosti
- administrativní podpora
- ad-hoc úkoly
- Mobilní správa a telekomunikační podpora zaměstnanců
- Zajištění objednávek (mobilní telefony a jejich příslušenství)
- Komunikace s dodavateli služeb
- Správa mobilních telefonů/zajištění odkupů
- Kontrola rozpočtu dle nároku zaměstnance na mobilní zařízení
- Evidence firemních telefonních čísel
- Aktivace/deaktivace SIM karet
- Vedení evidence mobilních zařízení, zajišťování předávacích protokolů
- Zajištění roamingu
- Převody telefonních čísel
- Péče o zasedací pořádek v dané části firmy
- Koordinace pracovních míst
- Úprava zasedacího pořádku
- Evidence a zpracování faktur v interním systému společnosti, řešení nesrovnalostí ve fakturačním procesu, tvorba reportů pro finanční oddělení
- Správa vozového parku
- Zpracování měsíčních faktur
- Objednání a vracení vozidel
- Technické prohlídky
- Řešení individuálních požadavků zaměstnanců ohledně služebních aut
- Zajištění kancelářských potřeb
- Pravidelné objednávky spotřebního materiálu a vybavení kanceláře
V případě potřeby zajištění zástupu na recepci.
Jaké jsou naše požadavky?
- minimálně středoškolské vzdělání ukončené maturitní zkouškou
- předchozí pracovní zkušenosti na obdobné pozici
- komunikativní úroveň anglického jazyka (písemná a mluvená forma na každodenní úrovni)
- znalost balíčku MS na velmi dobré úrovni (Excel, PowerPoint)
- dobré komunikační dovednosti, spolehlivost
- zodpovědnost, samostatnost a flexibilita
Nabízíme:
- zázemí stabilní mezinárodní společnosti v moderním pracovním prostředí
- 5 týdnů dovolené, 3 dny osobního volna (sick day)
- elektronické stravenky v hodnotě 225 kč za odpracovaný den
- Cafeterie ve výši 10.000 Kč za rok
- příspěvek na sportovní aktivity v hodnotě 200 Kč/měsíc či možnost využití Multisport karty
- místo výkonu práce: Praha 4
- datum nástupu: září 2025
Prosíme o zaslání životopisu v českém a anglickém jazyce.
Těšíme se na vaše reakce.