Hledáme pro zajištění helpdesku uživatelů kolegu znalého správy stanic Windows, MS Office, Acrobat reader, el.podpisy/certifikáty, mapování síťových disků a tiskáren, nastavení sítě, MS active directory oprávnění, vzdálená podpora stanic /instalace, řešení incidentů podle knowledge base a návodů/, analýza, řešení, konfigurace hw a sw, vyřizování ticketů, předávání na nadřízenou úroveň, základní znalost správy MS serverů Windows a SQL, kontrola logů a updatování.
Výhodou je znalost .NET vývojových nástrojů VB a C#. Telefonická a emailová podpora koncových uživatelů. Podpora provozu databázové aplikace winforms .NET pro práci s dokumenty MS Office, datovými schránkami.
Nerozlišujeme helpdesk L1, L2, L3, celý incident máte samostatnou kompetencí vyřešit. Řízení kolegů externích helpdeskářů v krajských městech.
Dostanete notebook a mobilní telefon.
Zaškolení a podpora od kolegů.
První týden se budete ptát na všechno, druhý na něco a po měsíci se kolegové budou ptát už vás.
Minimálně 3dny týdně, možný přechod na trvalý pracovní poměr 5dní týdně
Pracovní doba 8.30-17.00hod Po - Pá, minimálně 8.30-13hod
Pracoviště Libeň, 1stanice busem na metro C Holešovice
Malý rodinný kolektiv
Řidičský průkaz B výhodou
Vhodné pro absolventy/juniory i seniorní pracovníky
Vzdělání minimálne SŠ technického směru, rozhoduje spíše znalost, praxe i ochota se učit
Angličtina na úrovni čtení manuálů
Mzda podle zkušeností 38.000 až 45.000 Kč
Nechcete odpovídat na mobilu? Nechte si nabídku připomenout později.