Benefity:
vzdělávací kurzy, školení, firemní akce, stravenky/příspěvek na stravování, bonusy/prémie, zdravotní volno/sickday, možnost občasné práce z domova, flexibilní začátek/konec pracovní doby, sleva na firemní výrobky/služby
Zařazení:
fakturant/fakturantka, obchodní asistent, obchodní referent, pracovník call centra, prodavač, administrativa, prodej a obchod, zákaznický servis
Co říká T.S.BOHEMIA a.s. o pozici
Již 30 let jsme na čele digitálního obchodu, poskytujeme široké spektrum produktů - od nejnovější elektroniky, přes zahradní techniku, až po nezbytné domácí spotřebiče. Jsme hrdí na naši vlastní značku Barbone, pod kterou kompletujeme špičkové počítače. Díky znalostem trhu a odbornému poradenství jsme schopni reagovat na potřeby našich zákazníků s bleskovou rychlostí, a to jak v nabídce produktů, tak i v logistice.
U nás nenajdete korporátní mechanismus, naopak - vytváříme prostředí, kde každý má možnost se vyjádřit a přinášet nové nápady:). Přidej se k nám a buď součástí týmu, kde každý názor má význam a kde každý den nabízí novou příležitost k růstu.
CO TĚ ČEKÁ?
Pomoc zákazníkům s výběrem produktů nebo jim poskytovat poradenství přímo na naší prodejně.
Řešit dotazy k objednávkám a jiné zákaznické požadavky osobně, písemně i telefonicky. Nejedná se o navolávání, aktivní linku, ale jde o vyřizování příchozích hovorů.
Čeká Tě i administrativa spojená s objednávkami.
Pracovat budeš na prodejně v Olomouci. 1x za 3 týdny vychází i víkendová, sobotní směna.
Naše produkty a služby budeš mít postupně v malíčku, budeš vědět, jaký produkt je pro zákazníka nejvhodnější a budeš umět poradit.😊
Za sebou budeš mít pevné zázemí tradiční české rodinné firmy a kolegy, kteří poradí a pokud budeš šikovný/á dokážeme Tě kariérně posunout dál.
CO BUDE PRO NÁS DŮLEŽITÉ?
Máš SŠ obchodního/elektro-technického směru a zapálení do obchodu.
Máš silný pro zákaznický přístup. Každý den budeš spojen se zákazníkem a budeš tvořit vizitku firmy.😊
Máš zkušenosti s administrativou, fakturací.
Zkušenosti při vyřizování požadavků ze stran zákazníků výhodou - poradenství, nákup, prodej, call centrum, služby.
Máš znalost PC a elektro sortimentu, studuješ novinky na trhu. Potřebujeme někoho. Kdo se bude orientovat.
Máš za sebou maturitní zkoušku.
BENEFITY TI BUDOU POSTUPNĚ NABÍHAT, DLE ODPRACOVANÉ DOBY
V závislosti na délce pracovního poměru můžeš čerpat různé benefity. Těšit se můžeš na:
25 dní volna – 20 dní dovolené + 3 free days 🏖️, po prvním roce další 2 dny free days
Atraktivní zaměstnanecké ceny – přes 80 000 produktů za nejlepší ceny 🛒
Odměna za doporučení kolegy až 20 000 Kč.
Výhodné telefonní tarify O2 pro Tebe i pro Tvou rodinu. Výhodné ceny i pro internet a TV
Přístup na top vzdělávací platformu Seduo
Stravenkový paušál – přímo do mzdy
Odměna za skvělé nápady – ctíme pravidlo „víc hlav víc ví“ 💡
Pohodlné parkování přímo v areálu, bezpečná kolárna pro vaše kolo 🚴
Jsme ryze česká firma – žádné korporátní prostředí, přátelská atmosféra a skvělý tým ❤️
Stabilní práci v e-commerce – v oblasti, která má budoucnost. Byli jsme zvoleni v anketě Shop roku 2024
ZAUJALA TĚ NABÍDKA A CHCEŠ PRACOVAT PRO NÁŠ ONLINE SHOP?
Moc rádi se s Tebou setkáme!
Pošlete odpověď na pozici Specialista prodeje a zákaznického servisu, Olomouc
Pro výběrové řízení na tuto pracovní pozici bude společnost T.S.BOHEMIA a.s., IČO: 62304381, Sladovní 103/3, Olomouc, Pavlovičky, jakožto správce, zpracovávat Vámi poskytnuté (či z veřejných zdrojů získané) osobní údaje, a to v souladu s obecným nařízením o ochraně osobních údajů (EU) 2016/679. Zpracování osobních údajů bude pro správce provádět společnost Alma Career Czechia s.r.o., IČO: 264 41 381 prostřednictvím svých elektronických systémů.
Zobrazit více
Odpovědí na tento inzerát poskytujete správci své osobní údaje za účelem a po dobu realizace výběrového řízení. V souvislosti se zpracováním Vašich osobních údajů máte právo (i) na přístup k osobním údajům, (ii) na opravu nepřesných nebo doplnění neúplných osobních údajů, (iii) na výmaz osobních údajů, nejsou-li již osobní údaje potřebné pro účely, pro které byly shromážděny či jinak zpracovány, anebo zjistíte-li, že byly zpracovávány protiprávně, (iv) na omezení zpracování osobních údajů ve zvláštních případech, (v) na přenositelnost údajů, (vi) vznést námitku, po níž zpracování Vašich osobních údajů bude ukončeno, neprokáže-li se, že existují závažné oprávněné důvody pro zpracování, jež převažují nad Vašimi zájmy nebo právy a svobodami zejména, je-li důvodem případné vymáhání právních nároků, (vii) obrátit se na Úřad pro ochranu osobních údajů a (viii) odvolat souhlas, je-li zpracování založeno na souhlasu.
Další informace o zpracování údajů společností Alma Career Czechia s.r.o., Menclova 2538/2, 180 00 Praha 8, IČO: 264 41 381, jsou dostupné na https://almacareer.com/gdpr.