Jsme významným dodavatelem software pro zdravotnictví a sociální služby a do našeho týmu hledáme kolegu, který má chuť spojit s námi své síly a pomáhat našim zákazníkům zvládnout požadavky elektronizace českého zdravotnictví.
Co bude Vaší denní náplní :
administrace interního firemního systému – zakládání a sledování fáze řešení požadavků zákazníků firmy
podpora softwarového produktu firmy ( telefonicky nebo mailová korespondence) zejména ve specifických částech, které si osvojíte – jako je například účtování zdravotních výkonů pro poskytovatele zdravotní péče
samostatné řešení rutinních problémů koncových uživatelů produktu ( lékařů, sester, sociálních pracovníků)
akceptační = uživatelské testování softwarového produktu jako součást osvojení si znalosti o jeho vlastnostech a s cílem ověřit, že produkt splňuje očekávané funkce
administrativa v minimálním rozsahu – podpůrné agendy
Očekáváme
absolventa střední školy s maturitou nebo vyšší odborné - zdravotního nebo sociálně právního nebo zaměření NEBO zájemce o práci z jakéhokoli oboru - ale se zájmem o problematiku zdravotnictví a sociálních služeb, který zvládá obvyklý rozsah práce s počítačem - MS Exel, MS Office a předpokládáme základní znalost AJ . Všechno ostatní Vás naučíme my sami.
Výhodou bude
pokud jste pozitivně naladěný/á, nebojíte se výzev, preferujete práci v menším, vstřícném a nekuřáckém kolektivu
Co vám můžeme nabídnout
• práci na plný nebo částečný úvazek
• 5 týdnů dovolené
• příspěvek na stravování,
• mobilní telefon s tarifem i k osobnímu využití
• příspěvek na dovolenou
• příspěvek na pojištění
• příspěvek na zdravotní pomůcku ( brýle ) ......
Zaujala Vás nabídka a myslíte si, že byste se k nám skvěle hodil/a? V tom případě pošlete svůj životopis a staňte se součástí našeho týmu. Těšíme se na osobní setkání !
Nechcete odpovídat na mobilu? Nechte si nabídku připomenout později.