Co Vás čeká:
• Administrativní činnosti a podpora maloobchodního ředitele
• Denní komunikace s kolegy v našich prodejnách a na centrále
• Organizace porad, školení, veletrhů, marketingových a prodejních akcí
• Správa docházky kolegů z maloobchodu, příprava podkladů pro mzdy
• Podpora při náboru nových kolegů na prodejny
• Organizace a participace při inventurách zboží, účast na marketingových akcích
• Práce v informačním systému Helios iNuvio
• Komunikace s dodavateli, zajištění nákupů služeb a materiálu
• Reporting pro vedení společnosti
Jakého kolegu/kolegyni hledáme?
• Máte rád/a pořádek a zvládáte organizaci více věcí najednou
• Jste komunikativní, energický/á a ochotný/á zajistit, co je třeba
• Umíte si nastavit priority, ohlídáte termíny, dotáhnete věci do konce
• Máte chuť učit se nové věci a převzít zodpovědnost
• Jste samostatný/á, nenecháte se jen tak rozhodit, umíte improvizovat a změnit plány
• Jste časově flexibilní a ochotný/á občas vycestovat na naše prodejny
• Máte schopnost srozumitelně popsat problém
• Jste aktivní řidič osobního auta
• Občas zvládnete i práci pod tlakem
• Ovládáte aplikace kancelářského balíčku MS Office
Vaší výhodou bude:
• Pozitivní a aktivní přístup k práci
• Zkušenost z obdobné pozice
• Možný nástup od října 2025
Co za dobře odvedenou práci nabízíme :-)
• Konkurenceschopnou mzdu odpovídající Vašemu pracovnímu umu
• 24 dnů dovolené
• Stravenkový paušál 70 Kč/den
• Nákup firemních produktů za zvýhodněné ceny
• 13. mzdu dle hodnocení a hospodářských výsledků firmy
• Rodičovský příspěvek ve výši 2 000 Kč/měsíčně na dítě mladší 15 let
• Zvýhodněné telefonní tarify pro celou rodinu
• Občerstvení na pracovišti
• Firemní snídaně
• Tankartu se zvýhodněnou cenou tankování v síti čerpacích stanic Orlen/Benzina
• Finanční bonus k výročím odpracovaných let u firmy
• Placené volno rodičům na firemní dětský den
• Neformální a nepovinné firemní akce a teambuilding
• Vzdělávání v oboru dle zájmu a potřeb
Nechcete odpovídat na mobilu? Nechte si nabídku připomenout později.