Baví tě pomáhat ostatním?
Rád/a komunikuješ a děláš lidem radost?
Dokážeš ostatní vyslechnout a vžít se do jejich situace?
Umíš srozumitelně vysvětlit i komplikované věci?
Chceš pracovat v prostředí finančních technologií a e-commerce?
Umíš anglicky na komunikativní úrovni?
Dal/a jsi aspoň třikrát ano? Hurá, čti dál.
Do GoPay právě hledáme posilu na zákaznickou podporu. Stávající tým denně maká na tom, aby naši klienti z řad velkých i menších e-shopů vrněli blahem a byli s platební bránou GoPay spokojení. Dotazů vyřizují ale tolik, že potřebují dalšího parťáka. Budeš to ty?
Za dennodenní nasazování hlasivek i polštářků prstů nabízíme:
Pokud máš pocit, že by tě tahle práce bavila a dokázal(a) by ses v ní realizovat, ozvi se nám. Rádi se s tebou v GoPay potkáme :-)
Nechcete odpovídat na mobilu? Nechte si nabídku připomenout později.