K nám do UlovDomov hledáme zkušeného kolegu do týmu specialistů péče o byty („správců“). Společně s nimi budeš pečovat o byty v našem portfoliu a komunikovat s klienty – majiteli a podnájemníky. O práci nebudeš mít nouzi, v rámci služby Ideální nájemce spravujeme více než 4000 bytů.
Určitě pokračuj ve čtení i v případě, že nesplňuješ všechny požadavky, postačí nám, když se najdeš alespoň v jednom z nich.
🛠️ Jsi tak trochu koordinátor a popereš se s každým technickým problémem
Považuješ se za komunikačně schopného, dokážeš zpracovat větší množství požadavků a když si s něčím nevíš rady, nebojíš se na někoho obrátit. Umíš zhodnotit, jak bude nejlepší při různých technických problémech na bytě postupovat, a napadají tě možnosti řešení.
🏢 Působil*a jsi na obdobné pozici
V minulosti jsi měl*a na starosti správu objektu nebo nemovitosti a odpovídal*a jsi za technický stav. Oceníme i zkušenosti s pronajímáním bytu, ať už v rámci Airbnb nebo po vlastní ose. A nebo jsi (byl*a) třeba člen SVJ, a tak moc dobře víš, co všechno se může v souvislosti s bytovou jednotkou řešit a jaké požadavky můžou od nájemníků padat.
📞 Máš zkušenost ze zákaznického centra (např. call centra)
Zákaznické centrum má s technickou pozicí správce mnoho společného. I jako náš správce budeš totiž denně řešit různé požadavky ze stran zákazníků, nastavovat jim priority a zdárně je co nejdříve dotahovat do konce. Tvým zákazníkem bude majitel bytu nebo podnájemník a jako revír ti budou sloužit jednotlivé byty a auto, kterým se na místa budeš dopravovat.
Zajímá tě, jak by typický den popsal leader správců Kuba?
„Ráno začne nějakým zajímavým výjezdem, ať už v rámci převzetí/předání bytu a nebo pravidelné kontroly. Poté se postupně scházíme v kanceláři kvůli potřebné administrativě a řešení požadavků klientů a samozřejmě je čas i na nějaký oběd a občas i na kávičku. Den končí dalšími výjezdy na byty. Další den může být zase úplně jiný - bez výjezdů, v takovém případě se dají dané úkoly řešit i z domova. Toto je největším bonusem pozice správce - téměř každý den přinese nové výzvy a je jiný než ten předchozí.”
Různorodost práce vyzdvihuje taky náš zkušený správce Ondra:
„Líbí se mi, že pracovní náplň správce je velmi pestrá, každý den se díky ní učím něco nového a určitě se nedá říct, že by se člověk nudil. I přes občasnou náročnost a množství práce bych dále rád ocenil její časovou flexibilitu.”
Jaká jsou úskalí pozice?
→ Správcovská pozice vyžaduje základní manuální zručnost (nebo alespoň základní orientaci při řešení technických závad na bytě) a pak taky skvělou ústní i písemnou komunikaci. Občas se nám stane, že i velmi technicky zručný člověk tento aspekt práce nezvládne…
→ U kolegů bez technických zkušeností a znalostí může být komunikace bezproblémová, kamenem úrazu však někdy bývá velké množství technických úkolů a jejich správné a včasné řešení.
→ Správci nemají o práci nouzi. Vzhledem k charakteru pozice přichází nejvíce požadavků od zákazníků v provozní době zákaznické linky (9–17 hod. ve všední dny), proto oceníme, když budeš v tuto dobu na příjmu. Na přelomu měsíce řešíme přebírky a předávky bytů, může se tedy stát, že některé úkoly bude třeba řešit i večer nebo o víkendu. Jindy si ale můžeš udělat volno třeba uprostřed týdne.
→ Hledáme určitě někoho na dlouhodobou spolupráci, ideálně déle než na jeden rok. Zaučení nového kolegy do našich rozsáhlých procesů zabere našim správcům dost času. Promysli si, jestli tě to opravdu bude bavit a nechceš si to spíš jen zkusit.
Nechcete odpovídat na mobilu? Nechte si nabídku připomenout později.