Benefity:
vzdělávací kurzy, školení, stravenky/příspěvek na stravování, zdravotní volno/sickday, možnost občasné práce z domova, občerstvení na pracovišti, příspěvek na sport/kulturu/volný čas, kafetérie, mobilní telefon, možnost si napracovat hodiny, příspěvek na dovolenou, individuální rozvržení pracovní doby, firemní akce, bonusy/prémie, flexibilní začátek/konec pracovní doby, sleva na firemní výrobky/služby
Vhodné i pro:
osoby bez praxe, důchodce, osoby na mateřské/rodičovské
Zařazení:
finanční účetní, mzdový účetní, odborný asistent, finance a ekonomika, administrativa
Co říká Blue Style a.s. o pozici
Hledáme nového kolegu/kolegyni, který/á zajistí hladký chod zpracování mezd ve spolupráci s externí mzdovou firmou a podpoří náš HR tým.
Co bude Vaší náplní práce?
Koordinovat kompletní přípravu podkladů pro mzdy (docházky, dovolené, odměny, benefity, změny úvazků apod.).
Komunikovat s externí mzdovou firmou, předávat podklady a kontrolovat jejich správnost.
Být kontaktní osobou pro zaměstnance ohledně mezd a docházky (dotazy, potvrzení, vystavení různých dokumentů).
Spolupracovat s HR týmem a manažery při schvalování odměn a změn v pracovních poměrech.
Hlídání termínů, reporting a administrativní úkoly související s mzdami a HR agendou.
Co Vám nabízíme:
Zázemí stabilní a úspěšné společnosti s dlouholetou historií
Práci na plný nebo zkrácený úvazek v moderních kancelářích
Vzdělávací kurzy dle individuálních potřeb
Pohodový kolektiv a příjemné pracovní prostředí
Mnoho zaměstnaneckých benefitů a firemních slev (stravenkový paušál, MultiSport karta, jazykové kurzy, Cafeterie aj.)
Firemní akce, večírky, snídaně
2 dny sick days
Nástup ideálně co nejdříve
Moderní kanceláře v Karlíně
Co požadujeme:
Máš zkušenost z oblasti HR administrativy nebo mezd (nemusíš být zkušený mzdový účetní, ale základní orientace v pracovněprávních předpisech a mzdových procesech je nutná).
Jsi pečlivý/á, systematický/á a dobře organizovaný/á.
Umíš pracovat s Excelem a nebojíš se nových systémů (docházkové/mzdové programy, HRIS).
Rád/a komunikuješ s lidmi a dokážeš vysvětlit věci srozumitelně.
Čeština na velmi dobré úrovni, angličtina výhodou, ale není podmínkou (pro komunikaci s kolegy i externími partnery).
Pošlete odpověď na pozici Payroll/HR Coordinator
Pro výběrové řízení na tuto pracovní pozici bude společnost Blue Style a.s., IČO: 25609688, Jindřišská 873/27, Praha, Nové Město, jakožto správce, zpracovávat Vámi poskytnuté (či z veřejných zdrojů získané) osobní údaje, a to v souladu s obecným nařízením o ochraně osobních údajů (EU) 2016/679. Zpracování osobních údajů bude pro správce provádět společnost Alma Career Czechia s.r.o., IČO: 264 41 381 prostřednictvím svých elektronických systémů.
Zobrazit více
Odpovědí na tento inzerát poskytujete správci své osobní údaje za účelem a po dobu realizace výběrového řízení. V souvislosti se zpracováním Vašich osobních údajů máte právo (i) na přístup k osobním údajům, (ii) na opravu nepřesných nebo doplnění neúplných osobních údajů, (iii) na výmaz osobních údajů, nejsou-li již osobní údaje potřebné pro účely, pro které byly shromážděny či jinak zpracovány, anebo zjistíte-li, že byly zpracovávány protiprávně, (iv) na omezení zpracování osobních údajů ve zvláštních případech, (v) na přenositelnost údajů, (vi) vznést námitku, po níž zpracování Vašich osobních údajů bude ukončeno, neprokáže-li se, že existují závažné oprávněné důvody pro zpracování, jež převažují nad Vašimi zájmy nebo právy a svobodami zejména, je-li důvodem případné vymáhání právních nároků, (vii) obrátit se na Úřad pro ochranu osobních údajů a (viii) odvolat souhlas, je-li zpracování založeno na souhlasu.
Další informace o zpracování údajů společností Alma Career Czechia s.r.o., Menclova 2538/2, 180 00 Praha 8, IČO: 264 41 381, jsou dostupné na https://almacareer.com/gdpr.