-
-
Firma:
ASB Czech Republic, s.r.o.
(zaměstnavatel)
-
-
Pracovní poměr:
práce na plný úvazek
-
-
Smluvní vztah:
pracovní smlouva (na dobu neurčitou)
-
-
Vzdělání:
středoškolské nebo odborné vyučení s maturitou
-
-
Jazyky:
čeština (výborná) a angličtina (mírně pokročilá)
-
-
Benefity:
možnost delšího neplaceného volna, vzdělávací kurzy, školení, stravenky/příspěvek na stravování, firemní akce, dovolená 5 týdnů, bonusy/prémie, zdravotní volno/sickday, flexibilní začátek/konec pracovní doby, občerstvení na pracovišti, notebook, příspěvek na sport/kulturu/volný čas, kafetérie
-
-
Zařazení:
mzdový účetní, finance a ekonomika
ASB Group je dynamická česká poradenská společnost působící v klíčových zemích regionu CEE: v České republice, Polsku, na Slovensku a v Maďarsku. Tým ASB Group čítá přes 450 specialistů a každodenně pomáhá mezinárodním i lokálním klientům v jejich podnikání. Naší specializací je zakládání společností, účetnictví a reporting, daňové poradenství, transakční poradenství, korporátní služby a také vedení mzdové a HR agendy. V Praze pracuje přes 100 kolegů a sídlíme v krásných kancelářích na Praze 1.
Do našeho sehraného Payroll týmu hledáme kolegyni/kolegu na pozici Payroll Consultant. Práce je u nás dost, je různorodá, zajímavá a hlavně – pořád je kam se posouvat.
Máš za sebou alespoň dva roky ve mzdách a chceš dál růst? Rád/a pracuješ samostatně, ale zároveň víš, jak je fajn mít vedle sebe tým, se kterým se můžeš poradit a zasmát? Pak jsi náš člověk.
Co tě na této pozici čeká?
- Kompletní zpracování mezd a personální agendy pro menší až střední české i zahraniční klienty podle české legislativy.
- Spolupráce se seniorními kolegy na větších klientech.
- Práce v systému Helios – importy dat, aktualizace údajů, správa osobních složek, ad.
- Příprava měsíčních reportů podle individuálních požadavků klienta.
- Příprava podkladů pro kontroly orgánů státní správy.
- Podíl na nastavování procesů – ať už v rámci týmu nebo u nových klientů.
Co od tebe očekáváme?
- Minimálně 1 roky zkušeností v oblasti mezd.
- Dobrou znalost mzdové legislativy a souvisejících právních předpisů.
- Orientaci v pracovním právu.
- Znalost MS Excel.
- Znalost systému Helios je výhodou.
- Komunikativní znalost angličtiny.
- Smysl pro detail a pečlivost.
- Chuť se dále učit a růst v oboru.
Co Vám nabízíme?
- Flexibilní pracovní doba a možnost Home officu.
- 5 týdnů dovolené + 3 sick days.
- Cafeterie s příspěvkem 12 000 Kč: Využijte na sport, relaxaci, kulturu nebo vzdělávání – výběr je jen na vás!
- Příspěvek na stravování.
- Nápoje a občerstvení po ruce: Káva, čaj, sezónní ovoce – ať jste vždy plní energie.
- Sweet Breakfasts: Dvakrát měsíčně společné snídaně – ideální start pracovního dne.
- Oslavy a radosti: Narozeniny, výročí a další příležitosti slavíme společně.
- Akce, teambuildingy a workshopy: Budujeme tým nejen v práci, ale i při společných zážitcích.
- Podpora vzdělávání a rozvoje: Odborná školení, soft skills kurzy, workshopy a výuka angličtiny – růst s námi nikdy nekončí.
- Staňte se součástí prostředí, kde se práce propojuje s radostí a rozvojem!