Do našeho obchodního oddělení hledáme kolegu/ kolegyni:
Asistent/ka nákupního/prodejního oddělení
Co Vás u nás čeká:
- Poptávaní a objednávání zboží u našich dodavatelů
- Komunikace emailová i telefonní s dodavateli, práce s MS Office (excel, outlook)
- Zajišťování přepravy (komunikace s přepravními společnostmi, celním oddělením)
- Práce v systému Helios – základní znalosti předností
- Administrativa (archivace dokumentů, vytváření objednávek, faktur, atd.)
- Komunikace se skladem
Požadavky:
- Vzdělání středoškolské nebo vysokoškolské
- Pečlivost, odpovědnost, samostatnost a spolehlivost
- Motivace učit se novým věcem
- Týmová práce
- Anglický jazyk na komunikativní úrovni - denní komunikace
Nabízíme:
- zajímavou práci v moderních kancelářích montážní haly v Buštěhradu u Kladna
- stravenky plně hrazené zaměstnavatelem
- 4 týdny dovolené + 5 sick days
- flexipass
- přátelský kolektiv
Hledáme kolegy pro dlouhodobou spolupráci. Pokud Vás naše pracovní nabídka zaujala neváhejte a zašlete nám prosím svůj stručný životopis v CZ i v AJ.
Nechcete odpovídat na mobilu? Nechte si nabídku připomenout později.