Pracovní náplň:
- zajištění nákupu pomocného materiálu, osobních ochranných pracovních prostředků, obalového a montážního materiálu dle požadavků
jednotlivých útvarů
- řešení vztahů s dodavateli a odběrateli
- aktivní vyjednávání optimálních obchodních podmínek
- evidence a kontrola došlých faktur ve spolupráci s finančním oddělením
- zastupování společnosti v celním řízení, zajištění celních dispozic při dovozu zásilek
- spolupráce při inventurách, správa objednávek a archivace dokumentace
- zastupování manažera nákupu v jeho nepřítomnosti
Požadujeme:
- minimálně SŠ vzdělání
- praxe v oblasti nákupu, orientace v nákupních nástrojích
- organizační schopnosti, flexibilita, samostatnost a zodpovědnost
- komunikativní, proaktivní typ, seriózní vystupování
- znalost práce s počítačem (MS Office, e-mail; znalost SAP výhodou)
- komunikativní znalost anglického jazyka
- řidičský průkaz skupiny B, aktivní řidič s praxí
Nabízíme:
- zajímavou práci v prostředí mezinárodní společnosti
- finanční ohodnocení odpovídající znalostem, dovednostem a zkušenostem
- přátelský kolektiv a týmová spolupráce
- pružná pracovní doba, zaměstnanecké výhody
V případě zájmu prosím zašlete svůj životopis.
Nechcete odpovídat na mobilu? Nechte si nabídku připomenout později.