📝 Co bude vaší náplní práce:
Přijímání a zpracování objednávek od klientů z ČR i ze světa.
Koordinace požadavků a komunikace s řidiči i zákazníky.
Práce v interním odbavovacím systému.
Podpora provozu dispečinku a administrativní činnosti s tím spojené.
🎯 Co od vás očekáváme:
Příjemný, profesionální, klidný a srozumitelný hlasový projev v češtině na úrovni C1.
Schopnost samostatně a efektivně řešit nestandardní situace s klidem a diplomacií.
Odolnost vůči stresu a schopnost zachovat chladnou hlavu - diplomatické řešení situací s klienty i řidiči.
Pokročilá znalost angličtiny B2 (další jazyk výhodou).
Uživatelskou znalost práce na PC.
Ochotu pracovat ve směnném provozu – 12h směny (denní a noční) včetně víkendů a svátků - krátký / dlouhý týden (plný úvazek)
Praxi na obdobné pozici (výhodou, nikoli podmínkou).
Kvalitní internetové připojení a vlastní PC se sluchátky a mikrofonem
🎁 Co nabízíme:
Stabilní zázemí moderní a dynamicky se rozvíjející společnosti.
Spolupráci na živnostenský list (ŽL) - peníze vždy včas na účtu
Odpovídající finanční ohodnocení (v závislosti na praxi) s možností výkonnostní odměny
Práce z pohodlí domova
Flexibilní plánování směn dle domluvy v týmu.
📅 Nástup:
říjen 2025
💙 Proč se přidat právě k nám?
Modrý anděl je synonymem kvality, profesionality a spolehlivosti v oblasti osobní přepravy. Jako dispečer/ka se stanete klíčovou součástí týmu, který poskytuje nadstandardní služby a staví na férovém a lidském přístupu.
Nechcete odpovídat na mobilu? Nechte si nabídku připomenout později.