Jazyky:čeština (pokročilá) a ukrajinština (výborná)
Benefity:
vzdělávací kurzy, školení, firemní akce, příspěvek na vzdělání, občerstvení na pracovišti, příspěvek na sport/kulturu/volný čas
Zařazení:
administrativní pracovník, asistent/asistentka, office manager, pracovník back office, administrativa
Co říká RENOME SPC s.r.o. o pozici
Jsme dynamická společnost se sídlem v Praze, která hledá zkušeného a spolehlivého kandidáta/kandidátku na pozici Back office manažera/ky.
Hledáme někoho, kdo má praxi v administrativě, zvládne koordinaci každodenní agendy a nezalekne se ani mzdových a účetních podkladů. Pokud ovládáte ukrajinštinu, češtinu a máte smysl pro pořádek i systém, rádi vás přivítáme do našeho týmu.
Co bude Vaší náplní práce?
Back office a provozní administrativa:
Koordinace chodu kanceláře a správa kancelářských potřeb
Organizace schůzek, služebních cest a kalendářů (iOS)
Správa a archivace firemní dokumentace
Komunikace s dodavateli, úřady a partnery
Administrativní podpora vedení společnosti
Mzdová agenda (ve spolupráci s externí mzdovou účetní):
Evidence docházky a příprava měsíčních podkladů pro mzdy
Podpora při nástupu a ukončení zaměstnanců (zejména cizinců)
Základní orientace v pracovních smlouvách a dokumentech pro úřady
Účetní podpora (ve spolupráci s externí účetní):
Vystavování a evidence faktur
Zadávání bankovních příkazů
Práce s pokladními doklady
Kontrola účetních dat, spolupráce na daňových přiznáních
Koho hledáme:
Máte praxi v administrativě nebo office managementu – minimálně 1 rok
Ovládáte ukrajinštinu na úrovni rodilého mluvčího
Zvládáte češtinu na úrovni C1 slovem i písmem
Jste samostatní, pečliví a umíte si dobře zorganizovat práci
Zvládáte komunikaci s kolegy, externí účetní i klienty
Umíte pracovat s MS Office (Excel, Word), kalendáři (iOS), a základními interními systémy
Máte základní přehled o mzdové nebo účetní agendě (výhodou, ne podmínkou)
Co Vám nabízíme?
Pracovní smlouvu na hlavní pracovní poměr (HPP)
Fixní mzdu + výkonnostní bonusy
Možnost aktivně ovlivňovat chod kanceláře
Přátelský a podporující tým
Flexibilní pracovní dobu s respektem k work-life balance
Úvodní zaškolení a podporu při zapracování
Multisport kartu a další firemní benefity
Prostor pro profesní růst a zapojení do nových projektů
Těšíme se na spolupráci!
Pošlete odpověď na pozici Back office manažer/ka s ukrajinštinou
Pro výběrové řízení na tuto pracovní pozici bude společnost RENOME SPC s.r.o., IČO: 05814812, Hartigova 31/27, Praha, Žižkov, jakožto správce, zpracovávat Vámi poskytnuté (či z veřejných zdrojů získané) osobní údaje, a to v souladu s obecným nařízením o ochraně osobních údajů (EU) 2016/679. Zpracování osobních údajů bude pro správce provádět společnost Alma Career Czechia s.r.o., IČO: 264 41 381 prostřednictvím svých elektronických systémů.
Zobrazit více
Odpovědí na tento inzerát poskytujete správci své osobní údaje za účelem a po dobu realizace výběrového řízení. V souvislosti se zpracováním Vašich osobních údajů máte právo (i) na přístup k osobním údajům, (ii) na opravu nepřesných nebo doplnění neúplných osobních údajů, (iii) na výmaz osobních údajů, nejsou-li již osobní údaje potřebné pro účely, pro které byly shromážděny či jinak zpracovány, anebo zjistíte-li, že byly zpracovávány protiprávně, (iv) na omezení zpracování osobních údajů ve zvláštních případech, (v) na přenositelnost údajů, (vi) vznést námitku, po níž zpracování Vašich osobních údajů bude ukončeno, neprokáže-li se, že existují závažné oprávněné důvody pro zpracování, jež převažují nad Vašimi zájmy nebo právy a svobodami zejména, je-li důvodem případné vymáhání právních nároků, (vii) obrátit se na Úřad pro ochranu osobních údajů a (viii) odvolat souhlas, je-li zpracování založeno na souhlasu.
Další informace o zpracování údajů společností Alma Career Czechia s.r.o., Menclova 2538/2, 180 00 Praha 8, IČO: 264 41 381, jsou dostupné na https://almacareer.com/gdpr.