Benefity:
mobilní telefon, stravenky/příspěvek na stravování, dovolená 5 týdnů, zdravotní volno/sickday, možnost občasné práce z domova, flexibilní začátek/konec pracovní doby, notebook, příspěvek na sport/kulturu/volný čas
Zařazení:
daňový poradce/specialista, finanční účetní, hlavní účetní, účetní, účetní metodik, finance a ekonomika
Co říká Future Recruitment s.r.o. o pozici
Jsme Future Recruitment, dynamická personálně poradenská společnost, pro kterou je práce posláním.
Naším cílem je hledat a propojovat nejlepší talenty z různých oborů a trhů a podporovat je na jejich cestě k úspěchu.
Nabízíme exkluzivní pracovní příležitosti a pomáháme vám dosáhnout vašich cílů.
Věříme, že s námi najdete svou budoucnost! Let's make the FUTURE together! 😊
Připojte se k dynamickému týmu, kde budete mít možnost uplatnit své odborné znalosti v oblasti účetnictví, a získejte příležitost posílit svou kariéru v inovativním prostředí, které nabízí nejen profesní rozvoj, ale také příjemnou firemní kulturu a flexibilitu pracovního prostředí.
O pozici:
V roli Účetního se budete aktivně podílet na zpracovávání finančního a manažerského účetnictví, kdy Vaše práce bude zahrnovat nejen rutinní účetní úkoly, ale i přípravu podkladů pro daňová přiznání, kde jsou nezbytné vaše preciznost, smysl pro detail a analytické myšlení.
Náplň práce, která Vás v této roli čeká:
Zpracování finančního a manažerského účetnictví – sledování a kontrola finančních operací.
Příprava podkladů pro daňová přiznání – důkladná příprava a kontrola daňových dokumentů.
Kontrola účtování bankovních transakcí – dohled nad bankovními operacemi a jejich správné zaúčtování.
Sestavování a zpracování výkazů, statistik a přehledů – tvorba finančních přehledů pro ČNB, ČSÚ a interní účely.
Nastavování nových procesů v oblasti financí – spolupráce na inovacích a optimalizaci účetních procesů.
Podílení se na měsíčních a ročních uzávěrkách – příprava závěrečných účetních operací.
Spolupráce s daňovými poradci a auditory – komunikace s externími a interními odborníky pro zajištění souladu s legislativou.
Klient požaduje:
Vzdělání v oblasti ekonomie či praxe v obdobné roli.
Orientace v české účetní a daňové legislativě.
Dobrá schopnost organizovat si práci a fungovat samostatně.
Analytické uvažování, práce s čísly a daty, umění vyhodnotit i rozsáhlejší podklady.
Pokročilá znalost MS Office, především Excelu.
Pečlivost, spolehlivost a cit pro detail.
Čeština na úrovni rodilého mluvčího.
Angličtina postačí v písemné podobě (pasivní znalost).
Znalost účetních systémů je výhodou např. Abra Flexi.
Klient nabízí:
Přátelský kolektiv a neformální firemní kulturu, ve které se budete cítit dobře.
Skvělou možnost profesní kariéry a dalšího růstu.
Zodpovědnou práci v zázemí stabilní společnosti s pevnou tradicí.
Podporu v osobním i odborném rozvoji.
Flexibilní režim a možnost sladit práci s osobním životem.
Společné akce a setkávání i mimo pracovní dobu.
Moderní kanceláře přímo u metra, kde se pracuje příjemně.
Balíček benefitů – týden dovolené navíc, 3 sick days, možnost home office dle dohody.
Technické vybavení (notebook, telefon) a příspěvky na stravování, sport či kulturu.
Pošlete odpověď na pozici Senior účetní
Pro výběrové řízení na tuto pracovní pozici bude personální agentura Future Recruitment s.r.o., IČO: 27580598, U Bulhara 1611/3, Praha, Nové Město, jakožto správce, zpracovávat Vámi poskytnuté (či z veřejných zdrojů získané) osobní údaje, a to v souladu s obecným nařízením o ochraně osobních údajů (EU) 2016/679. Zpracování osobních údajů bude pro správce provádět společnost Alma Career Czechia s.r.o., IČO: 264 41 381 prostřednictvím svých elektronických systémů.
Zobrazit více
Odpovědí na tento inzerát poskytujete správci své osobní údaje za účelem a po dobu realizace výběrového řízení. V souvislosti se zpracováním Vašich osobních údajů máte právo (i) na přístup k osobním údajům, (ii) na opravu nepřesných nebo doplnění neúplných osobních údajů, (iii) na výmaz osobních údajů, nejsou-li již osobní údaje potřebné pro účely, pro které byly shromážděny či jinak zpracovány, anebo zjistíte-li, že byly zpracovávány protiprávně, (iv) na omezení zpracování osobních údajů ve zvláštních případech, (v) na přenositelnost údajů, (vi) vznést námitku, po níž zpracování Vašich osobních údajů bude ukončeno, neprokáže-li se, že existují závažné oprávněné důvody pro zpracování, jež převažují nad Vašimi zájmy nebo právy a svobodami zejména, je-li důvodem případné vymáhání právních nároků, (vii) obrátit se na Úřad pro ochranu osobních údajů a (viii) odvolat souhlas, je-li zpracování založeno na souhlasu.
Další informace o zpracování údajů společností Alma Career Czechia s.r.o., Menclova 2538/2, 180 00 Praha 8, IČO: 264 41 381, jsou dostupné na https://almacareer.com/gdpr.