Co bude Vaše hlavní náplň:
Náplň práce referenta skladu zahrnuje administrativní a organizační činnosti spojené se správou skladu a skladové evidence, včetně příjmu, výdeje a evidence zboží, provádění inventur a koordinace logistických procesů. Klíčovou součástí práce je také práce s PC a skladovými systémy a komunikace s dodavateli a zákazníky.
Co budete mít na starosti?
kompletní vyřizování zakázek od zákazníků
vyřizování příjemek, výdejek, fakturace náhradních dílů
komunikace se zákazníky - poskytnutí technického poradenství
komunikace s dodavateli a přepravci zboží
vyřizování reklamací náhradních dílů
podpora prodeje náhradních dílů
Požadujeme:
SŠ vzdělání technického směru výhodou
znalost angličtiny pro ústní i písemnou komunikaci podmínkou
znalost Nj výhodou
znalost problematiky skladového hospodářství
orientace v technických záležitostech
komunikační dovednosti, odpovědnost, pečlivost a spolehlivost
uživatelská znalost PC a řidičský průkaz sk. B
Nabízíme:
práce na plný úvazek - HPP na dobu neurčitou
výkonnostní bonusy a ostatní odměny po zapracování
příspěvky na stravování, příspěvek na penzijní pojištění
odborné zaškolení
služební telefon a notebook
dlouhodobé zaměstnání, přátelský kolektiv
Nechcete odpovídat na mobilu? Nechte si nabídku připomenout později.