Jazyky:čeština (výborná), angličtina (středně pokročilá) nebo slovenština (výborná)
Benefity:
vzdělávací kurzy, školení, firemní akce, bonusy/prémie, notebook, občerstvení na pracovišti, příspěvek na sport/kulturu/volný čas, sleva na firemní výrobky/služby
Vhodné i pro:
osoby bez praxe, osoby na mateřské/rodičovské
Zařazení:
administrativní pracovník, pracovník back office, pracovník call centra, pracovník help desku, pracovník reklamačního oddělení, administrativa, telekomunikace, zákaznický servis
Co říká Parfumerie DOUGLAS, s.r.o. o pozici
Douglas je značka, která je po celé Evropě synonymem krásy, péče a životního stylu. Svůj úspěch staví na silných hodnotách, které se promítají do její strategie.
Naším posláním v DOUGLAS je dělat život krásnějším každý den. Pro nás být krásný znamená cítit se krásně. Lidé a krása jsou naší vášní, a proto se našich 18.000 zaměstnanců denně snaží poskytovat ten nejlepší servis našim zákazníkům.
Nechte se i Vy inspirovat nejnovějšími trendy a znalostmi v oblasti beauty. Kromě širokého sortimentu nabízí Douglas špičkový servis napříč všemi kanály, online i offline přesně podle naší strategie "Let it Bloom".
Přidejte se k našemu skvělému týmu i Vy!
Chceš získat zkušenosti v retailu a rád/a komunikuješ s lidmi? Do našeho Customer Care týmu právě hledáme posilu!
Tvojí hlavní odpovědností bude poskytovat prvotřídní zákaznický servis pro zákazníky Parfumerie Douglas prostřednictvím telefonu, emailu a sociálních sítí. Nejčastěji budeš odpovídat na otázky ohledně objednávek, plateb a doručování zásilek.
Co tě u nás čeká:
každý den budeš pomáhat najít ta nejlepší možná řešení pro naše zákazníky
vyřizovat jejich požadavky a dotazy prostřednictvím telefonu, emailu, chatu a sociálních sítí
komunikovat s dopravci, když bude potřeba dohledat balíček, ale i se skladem a všemi odděleními a prodejnami v rámci společnosti Douglas
Budeme si rozumět pokud:
jsi komunikativní a umíš hledat řešení
umíš improvizovat a vstřícně reagovat na kladené požadavky zákazníka
jsi flexibilní a chceš pracovat jen pár hodin v týdnu - ideálně každý den
jsi organizovaný/á a nebojíš se práce
umíš plynně česky, nebo slovensky (slovem i písmem) a znáš perfektně gramatiku
zvládneš anglický jazyk na komunikativní úrovni (slovem i písmem - A2-B1)
miluješ kosmetiku, parfémy a nové trendy stejně jako my
Co nabízíme my?
práci na DPP, DPČ
mladý, sympatický kolektiv, který budeš potkávat v moderních kancelářích v centru Prahy
stabilní zázemí a kompletní zaškolení - možnost získat zkušenosti v retailu
legendární firemní akce
školení a teambuildingové aktivity
Zaujala tě naše nabídka? Tak nemáš na co čekat. Zašli nám svůj životopis a nezapomeň přiložit i stručnou informaci, proč chceš pracovat právě pro Parfumerii Douglas. Těšíme se!
Pošlete odpověď na pozici Customer Care Specialist - brigáda
Pro výběrové řízení na tuto pracovní pozici budou společnosti Parfumerie DOUGLAS, s.r.o., IČO: 26766671, Jungmannova 750/34, Praha, Nové Město a Parfumerie Douglas Slovensko, s.r.o., IČO: 50628186, Landererova 12, Bratislava - mestská časť Staré Mesto 811 09, jakožto společní správci, zpracovávat Vámi poskytnuté (či z veřejných zdrojů získané) osobní údaje, a to v souladu s obecným nařízením o ochraně osobních údajů (EU) 2016/679. Zpracování osobních údajů bude pro správce provádět společnost Alma Career Czechia s.r.o., IČO: 264 41 381 prostřednictvím svých elektronických systémů.
Zobrazit více
Odpovědí na tento inzerát poskytujete správci své osobní údaje za účelem a po dobu realizace výběrového řízení. V souvislosti se zpracováním Vašich osobních údajů máte právo (i) na přístup k osobním údajům, (ii) na opravu nepřesných nebo doplnění neúplných osobních údajů, (iii) na výmaz osobních údajů, nejsou-li již osobní údaje potřebné pro účely, pro které byly shromážděny či jinak zpracovány, anebo zjistíte-li, že byly zpracovávány protiprávně, (iv) na omezení zpracování osobních údajů ve zvláštních případech, (v) na přenositelnost údajů, (vi) vznést námitku, po níž zpracování Vašich osobních údajů bude ukončeno, neprokáže-li se, že existují závažné oprávněné důvody pro zpracování, jež převažují nad Vašimi zájmy nebo právy a svobodami zejména, je-li důvodem případné vymáhání právních nároků, (vii) obrátit se na Úřad pro ochranu osobních údajů a (viii) odvolat souhlas, je-li zpracování založeno na souhlasu.
Další informace o zpracování údajů společností Alma Career Czechia s.r.o., Menclova 2538/2, 180 00 Praha 8, IČO: 264 41 381, jsou dostupné na https://almacareer.com/gdpr.