Pro našeho klienta, společnost působící v oblasti úklidových a facility služeb, hledáme vhodné kandidáty na pozici Administrátor/ka zpracování veřejných zakázek – zkrácený úvazek.
Pokud máte smysl pro detail, analytické myšlení a chuť podílet se na růstu firmy, hledáme právě vás!
Náplň práce:
- Aktivní vyhledávání, příprava a podávání výběrových řízení vyhlašovaných státními institucemi
- Zpracovávání potřebné dokumentace a podkladů
- Koordinace procesů souvisejících s veřejnými zakázkami
- Spolupráce s vedením společnosti a dalšími oddělením
- Občasné výjezdy v rámci Čech, hlavně Praha a okolí
Požadujeme:
- Aktivní a pozitivní osobnost s analytickým myšlením
- Silné komunikační dovednosti a příjemné vystupování
- Týmový hráč s motivací dosahovat výsledků
- Samostatnost, spolehlivost a schopnost pracovat pod tlakem
- Ochota učit se a neustále se posouvat dál
- Velmi dobrá znalost práce s počítačem
- Řidičský průkaz sk. B – aktivní řidič
Výhodou bude:
- Praxe v oblasti úklidových služeb nebo příbuzných oborů
- Zkušenosti se zpracováním veřejných zakázek
Nabízíme:
- Pracovní poměr na HPP nebo IČO
- Zkrácený pracovní úvazek 5–6 hodin denně
- Odpovídající finanční ohodnocení 26 000 – 30 000 Kč s možností růstu
- Služební notebook a mobilní telefon
- Flexibilní pracovní dobu s možností částečného home office
- Přátelský kolektiv a podpora vedení
- Nástup možný ihned nebo dle dohody
- Místo výkonu práce: Most
Pokud Vás tato nabídka zaujala, zašlete nám Váš strukturovaný životopis. Budeme Vás v nejbližší době kontaktovat.
Společnost PŘEDVÝBĚR.CZ a.s. si vyhrazuje právo nekontaktovat kandidáty, kteří nebudou splňovat výše uvedené požadavky.
Výhodou spolupráce s námi je rychlost! S našimi konzultanty absolvujete pouze telefonický pohovor!
Odpovědí na tento inzerát souhlasím, aby společnost PŘEDVÝBĚR.CZ a.s., sídlem Na Kozačce 1289/7, Praha 2, zpracovávala mé osobní údaje pro účely zprostředkování práce v souladu se zákonem č. 110/2019 Sb., a to až do odvolání písemnou formou.