Jazyky:čeština (výborná) a angličtina (středně pokročilá)
Benefity:
mobilní telefon, vzdělávací kurzy, školení, firemní akce, stravenky/příspěvek na stravování, dovolená 5 týdnů, bonusy/prémie, možnost občasné práce z domova, flexibilní začátek/konec pracovní doby, notebook, občerstvení na pracovišti, příspěvek na penzijní/životní připojištění, příspěvek na sport/kulturu/volný čas
Vhodné i pro:
osoby bez praxe, osoby na mateřské/rodičovské
Zařazení:
administrativní pracovník, asistent/asistentka, pracovník back office, recepční, administrativa
Co říká SATPO management, s.r.o. o pozici
SATPO management, s.r.o. je manažerská společnost, která řídí developerské rezidenční projekty, investuje do pozemkového developmentu pod značkou SATPO a rozvíjí investiční platformu pod značkou City Home z oblasti nákupu existujících činžovních domů či jejich podílů. Na českém realitním trhu působí společnost v rámci skupiny SATPO od roku 1994, nabízí bytové a komerční jednotky na prodej, investiční příležitosti a odborné realitní služby. Zakládá si na dlouhodobé spolupráci s investory, obchodními a finančními partnery, usiluje o spokojenost svých klientů. Skupina je členem několika odborných organizací, aktivně se podílí na rozvoji realitního trhu.
Chcete se stát součástí našeho týmu? Aktuálně hledáme nového kolegu/yni na pozici:
Co Tě u nás čeká
Zajištění efektivity provozní podpory společnosti (zákaznické centrum, recepce, kanceláře, vozidla) ve spolupráci s naši office manažerkou
Scanování dokumentů, ukládání a zakládání dokumentů
Příprava čipů a nastavování mobilních dat
Spolupráce na zajišťování oprav a technické údržby v kanceláři (parkovací zábrany, kávovary, sodobary)
Spolupráce při výběru a řízení vztahů s dodavateli (vybavení kanceláří, údržba, úklid, opravy, občerstvení, kancelářské potřeby...)
Zapojení do správy projektových rozpočtů a korporátních harmonogramů
Spolupráce na organizaci firemních akci, teambuildingu
Pochůzky dle potřeby
Co od Tebe očekáváme
Min SŠ vzdělání
Znalost Word / Excel na pokročilé úrovní
Vysokou míru samostatnosti a odpovědnosti
Pečlivost a schopnost pracovat s detaily
Pokročilá znalost anglického jazyka výhodou
Aktivní řidič sk. B výhodou
Co Ti můžeme nabídnout
Různorodou práci ve stabilní firmě
Přátelský pracovní kolektiv a neformální prostředí
Možnost rozvíjet své dovednosti a zkušenosti
Odpovídající finanční ohodnocení
Práce v kanceláři
Řádu zajímavých benefitů (MultiSport karty, eStravenky, příspěvek na důchodové nebo životní pojištění, 5 týdnu dovolené ročně, občerstvení na pracovišti, flexibilní pracovní doba)
Pracovní smlouva na dobu určitou na 1 rok s možnosti prodloužení na dobu neurčitou již před uplynutím doby určité (dle oboustranné spokojenosti)
Možnost práce na plný nebo zkrácený úvazek
Pošlete odpověď na pozici Asistent /Asistentka oddělení provozu (možnost zkráceného úvazku)
Pro výběrové řízení na tuto pracovní pozici bude společnost SATPO management, s.r.o., IČO: 27650723, Holečkova 3331/35, Praha, Smíchov, jakožto správce, zpracovávat Vámi poskytnuté (či z veřejných zdrojů získané) osobní údaje, a to v souladu s obecným nařízením o ochraně osobních údajů (EU) 2016/679. Zpracování osobních údajů bude pro správce provádět společnost Alma Career Czechia s.r.o., IČO: 264 41 381 prostřednictvím svých elektronických systémů.
Zobrazit více
Odpovědí na tento inzerát poskytujete správci své osobní údaje za účelem a po dobu realizace výběrového řízení. V souvislosti se zpracováním Vašich osobních údajů máte právo (i) na přístup k osobním údajům, (ii) na opravu nepřesných nebo doplnění neúplných osobních údajů, (iii) na výmaz osobních údajů, nejsou-li již osobní údaje potřebné pro účely, pro které byly shromážděny či jinak zpracovány, anebo zjistíte-li, že byly zpracovávány protiprávně, (iv) na omezení zpracování osobních údajů ve zvláštních případech, (v) na přenositelnost údajů, (vi) vznést námitku, po níž zpracování Vašich osobních údajů bude ukončeno, neprokáže-li se, že existují závažné oprávněné důvody pro zpracování, jež převažují nad Vašimi zájmy nebo právy a svobodami zejména, je-li důvodem případné vymáhání právních nároků, (vii) obrátit se na Úřad pro ochranu osobních údajů a (viii) odvolat souhlas, je-li zpracování založeno na souhlasu.
Dovolujeme si Vás upozornit, že součástí výběrového řízení na pracovní pozici v naší společnosti je i závěrečné zhodnocení průběhu výběrového řízení (i v případě, že kandidát nebyl úspěšný) a pro přijaté kandidáty zhodnocení fáze adaptace ve společnosti. Za tímto účelem Vám po skončení výběrového řízení anebo v době adaptace zašleme/můžeme zaslat e-mailem/sms žádost o poskytnutí zpětné vazby, odpověď na tento e-mail/sms a poskytnutí zpětné vazby je zcela dobrovolné a záleží na uchazeči, zda nám zpětnou vazbu poskytne.
Další informace o zpracování údajů společností Alma Career Czechia s.r.o., Menclova 2538/2, 180 00 Praha 8, IČO: 264 41 381, jsou dostupné na https://almacareer.com/gdpr.