U nás budeš hlídat, aby zakázky od nabídky po expedici šlapaly. Připravíš nabídky pro export, přijmeš objednávky, zadáš výrobu a vystavíš faktury. Domluvíš dopravu se spedicí (CZ i zahraničí), v Pohodě udržíš pořádek (včetně tiskových sestav), v Excelu uděláš přehledy a občas aktualizuješ web či upravíš PDF. Zaskočíš za kolegy u přijatých faktur/banky a vezmeš si na starost administrativní část inventur majetku a skladů.
Budeš klíčovou osobou pro zajištění plynulého chodu administrativy ve firmě .Čeká tě rozmanitá práce napříč obchodem, logistikou, financemi i marketingem. Konkrétně budeš mít na starosti zejména:
Zaujala tě tahle nabídka? V tom případě neváhej a pošli nám svůj životopis s fotografií.
Nechcete odpovídat na mobilu? Nechte si nabídku připomenout později.