-
-
Firma:
PRODOMIA, s.r.o.
(zaměstnavatel)
-
-
Místo pracoviště:
Guldenerova 695/13, Plzeň - Východní Předměstí
Ukázat mapu
-
-
Pracovní poměr:
práce na plný úvazek, práce na zkrácený úvazek
-
-
Smluvní vztah:
pracovní smlouva (na dobu určitou)
-
-
Vzdělání:
středoškolské nebo odborné vyučení s maturitou
-
-
Jazyky:
čeština (výborná)
-
-
Benefity:
mobilní telefon, možnost si napracovat hodiny, příspěvek na dovolenou, individuální rozvržení pracovní doby, stravenky/příspěvek na stravování, firemní akce, dovolená 5 týdnů, možnost občasné práce z domova, flexibilní začátek/konec pracovní doby, notebook, příspěvek na penzijní/životní připojištění, vlastní organizace náplně práce
-
-
Zařazení:
obchodní zástupce, realitní makléř, domovník/správce objektu, developer, facility manager, odhadce, prodej a obchod, služby, stavebnictví a reality
Společnost PRODOMIA, s.r.o. je správcem nemovitostí s celorepublikovou působností, která svým klientům poskytuje kvalitní a komplexní služby založené na individuálním přístupu ke klientovi.
Našimi klienty jsou společenství vlastníků, bytová družstva i soukromé bytové domy.
Společnost PRODOMIA, s.r.o.
HLEDÁ KOLEGU ČI KOLEGYNI na pozici
SPECIALISTA PÉČE O KLIENTY A ADMINISTRATIVNÍ PODPORA
Rozšiřujeme tým naší společnosti a hledáme spolehlivého a samostatného kolegu (či kolegyni), který má zájem o komplexní správu nemovitostí, od akvizice až po každodenní péči o nájemní vztah.
Co vás čeká v nabízené pozici ?
- Komunikace se stávajícími klienty – telefonicky i e-mailem
- Aktivní péče o stávající klienty s cílem zajistit jejich spokojenost a dlouhodobou spolupráci
- Práce s aktuálním klientským portfoliem – sledování potřeb, zpětné vazby a případné řešení požadavků
- Příprava obchodních nabídek, smluv a dalších dokumentů
- Administrativní podpora obchodního a klientského oddělení
- Správa a aktualizace klientských dat v interních systémech
- Koordinace agendy mezi odděleními
- Spolupráce na zlepšování procesů péče o klienty
Co od Vás očekáváme?
- Úplné středoškolské vzdělání s maturitou (doložené dokladem), nebo VŠ vzdělání
- Skvělé komunikační dovednosti a proklientský přístup
- Dobrou znalost práce s PC (MS Office, e-mailová komunikace, CRM výhodou)
- Řidičské oprávnění skupiny "B", aktivní řidič
- Bezúhonnost ( doložená výpisem z rejstříku trestů)
- Orientaci na hledání řešení a budování vztahů s klienty
a především samostatnost, pečlivost, zodpovědnost, aktivní přístup a dobré organizační schopnosti (schopnost pracovat s více úkoly současně).
Výhodou bude, pokud máte zkušenosti s péčí o zákazníky nebo na podobné pozici, všeobecný přehled v oblasti realit, správy nemovitostí, pronájmem bytů či kanceláří či realitní certifikace.
Co Vám nabízíme?
- Práci na HPP či na IČ (OSVČ), dle domluvy
- Flexibilní pracovní doba s vlastní organizací práce i času
- Práce na plný i částečný úvazek, v kanceláři i v terénu, s možností částečného Home Office.
- Motivující finanční ohodnocení a bonusy vázané na výkon
- Profesní zaškolení, rozvoj, know-how a profesní růst
- Benefity : služební telefon, notebook, příspěvek na stravování, penzijní a životní pojišťění
Místo působení: Plzeň
Nástup IHNED / dle dohody
Chcete být součástí stabilní společnosti s profesionálním zázemím? Ozvěte se nám!
K reakci na tuto pozici, prosím, nezapomeňte přiložit Váš aktuální životopis, motivační dopis či přehled pracovních zkušeností.