-
-
Firma:
EGIS Praha, spol. s r.o.
(zaměstnavatel)
-
-
Pracovní poměr:
práce na plný úvazek
-
-
Smluvní vztah:
pracovní smlouva (na dobu určitou)
-
-
Vzdělání:
středoškolské nebo odborné vyučení s maturitou
-
-
Jazyky:
angličtina (středně pokročilá)
-
-
Benefity:
mobilní telefon, stravenky/příspěvek na stravování, dovolená 5 týdnů, bonusy/prémie, zdravotní volno/sickday, možnost občasné práce z domova, notebook, příspěvek na penzijní/životní připojištění, příspěvek na sport/kulturu/volný čas, kafetérie
-
-
Zařazení:
administrativní pracovník, pracovník back office, analytik prodeje, obchodní referent, administrativa, prodej a obchod, zdravotnictví, farmacie a sociální péče
Egis je jednou z předních generických farmaceutických společností ve střední a východní Evropě a naše aktivity zahrnují všechny oblasti farmaceutického hodnotového řetězce. Jsme členem skupiny Servier Group, mezinárodní farmaceutické společnosti spravované neziskovou nadací se sídlem ve Francii.
Naše hlavní zaměření je podpora léčení nemocí kardiovaskulárního a centrálního nervového systému, oblast dermatologie a gynekologie.
Více informací o naší společnosti naleznete na https://cz.egis.health/.
Hledáme novou kolegyni nebo kolegu do našeho distribučního oddělení, kdo má rád administrativní a organizační činnosti, reporting a má zájem o oblast distribuce, logistiky.
Co budete u nás především dělat?
- připravovat a kontrolovat hlášení o prodejích a pohybu zboží
- připravovat podklady pro logistické činnosti, koordinovat je
- vést agendu týkající se distribuce (naskladnění, akce, ceníky, nové přípravky)
- kontrolovat stav zásob v distribuci
- spolupracovat s distributory a výrobou na centrále Egis
- V menší míře budete podporovat Sales tým, a to zejména:
- podílet se na organizaci Sales meetingů
- podporovat po administrativní a organizační stránce obchodní a marketingové aktivity
- vypracovávat pravidelné reporty
Co byste měl/a splňovat pro úspěšný výkon na této pozici?
- máte středoškolské vzdělání
- jste aktivní, komunikativní osobnost s pozitivním přístupem k práci
- je Vám vlastní pečlivost a schopnost dodržet termíny
- máte velice dobrou znalost Excelu
- chcete se dále učit a rozvíjet na dané pozici
- znalost SAPu výhodou
- předchozí zkušenost na obdobné pozici je výhodou
- máte komunikativní znalost anglického jazyka
Co nabízíme?
- Dlouhodobou spolupráci - pracovní poměr na dobu určitou s možností prodloužení na dobu neurčitou (nejedná se o zástup)
- Důkladné zaškolení nejen po dobu nástupu a možnost dalšího rozvoje a růstu
- Přátelský kolektiv, který Vás bude podporovat ve Vašem růstu
- Benefity: příspěvek do Benefit plus programu, příspěvek na penzijní připojištění, notebook, mob. telefon, 3 dny sick day, 5 týdnů dovolené, možnost částečné práce na home-office a další benefity.
Pokud Vás pozice zaujala, budeme rádi, pokud na inzerát odpovíte a zašlete nám svůj životopis, motivační dopis, spolu s aktuální fotografií.