Benefity:
vzdělávací kurzy, školení, stravenky/příspěvek na stravování, dovolená 5 týdnů, zdravotní volno/sickday, možnost občasné práce z domova, příspěvek na vzdělání, příspěvek na sport/kulturu/volný čas, kafetérie, mobilní telefon, možnost si napracovat hodiny, příspěvek na dovolenou, firemní akce, bonusy/prémie, flexibilní začátek/konec pracovní doby, možnost studijního volna, příspěvek na penzijní/životní připojištění
Vhodné i pro:
osoby bez praxe
Zařazení:
administrativní pracovník, referent, administrativa, zemědělství, lesnictví a ekologie
Co říká Biskupství plzeňské o pozici
Zaměstnanec na této pozici zodpovídá za správu nemovitého majetku, pachtů a pronájmů v rámci Diecéze plzeňské.
Obsahem vaší práce bude
zajišťování komunikace s farnostmi
zpracování a evidence žádostí třetích stran
koordinace a kontrola přípravy a uzavírání smluv
sledování termínů platnosti smluv
výpovědi smluv smluvními stranami
uzavírání dodatků ke stávajícím smlouvám
práce v majetkovém programu CIS
předkládání návrhů vedoucímu referátu
příprava podkladů pro porady referátu a oddělení
Jaké znalosti a dovednosti byste měli mít
minimálně SŠ vzdělání
aktivní řidičský průkaz skupiny B
uživatelská znalost prostředí Windows a MS Office
legislativní znalosti ve správě majetku
znalosti potřebné k zajištění tvorby smluv a žádostí
snaha o posouvání procesů, systémový přístup
aktivní a zodpovědný přístup
pracovitost, spolehlivost, komunikativnost
schopnost samostatné práce i spolupráce
Výhodou bude
praxe ve správě majetku
znalost procesního řízení
tah na branku
znalost církevního prostředí
znalost programu CIS
Co vám můžeme nabídnout
zaměstnání ve stabilní společnosti
5 týdnů dovolené
sick days
benefity
stravenkový paušál
služební telefon
V případě vašeho zájmu prosím zašlete svůj motivační dopis a strukturovaný životopis.
Pošlete odpověď na pozici Referent/ka pachtů
Pro výběrové řízení na tuto pracovní pozici bude společnost Biskupství plzeňské, IČO: 45334439, náměstí Republiky 234/35, Plzeň, Vnitřní Město, jakožto správce, zpracovávat Vámi poskytnuté (či z veřejných zdrojů získané) osobní údaje, a to v souladu s obecným nařízením o ochraně osobních údajů (EU) 2016/679. Zpracování osobních údajů bude pro správce provádět společnost Alma Career Czechia s.r.o., IČO: 264 41 381 prostřednictvím svých elektronických systémů.
Zobrazit více
Odpovědí na tento inzerát poskytujete správci své osobní údaje za účelem a po dobu realizace výběrového řízení. V souvislosti se zpracováním Vašich osobních údajů máte právo (i) na přístup k osobním údajům, (ii) na opravu nepřesných nebo doplnění neúplných osobních údajů, (iii) na výmaz osobních údajů, nejsou-li již osobní údaje potřebné pro účely, pro které byly shromážděny či jinak zpracovány, anebo zjistíte-li, že byly zpracovávány protiprávně, (iv) na omezení zpracování osobních údajů ve zvláštních případech, (v) na přenositelnost údajů, (vi) vznést námitku, po níž zpracování Vašich osobních údajů bude ukončeno, neprokáže-li se, že existují závažné oprávněné důvody pro zpracování, jež převažují nad Vašimi zájmy nebo právy a svobodami zejména, je-li důvodem případné vymáhání právních nároků, (vii) obrátit se na Úřad pro ochranu osobních údajů a (viii) odvolat souhlas, je-li zpracování založeno na souhlasu.
Další informace o zpracování údajů společností Alma Career Czechia s.r.o., Menclova 2538/2, 180 00 Praha 8, IČO: 264 41 381, jsou dostupné na https://almacareer.com/gdpr.