Benefity:
mobilní telefon, vzdělávací kurzy, školení, individuální rozvržení pracovní doby, stravenky/příspěvek na stravování, firemní akce, dovolená 5 týdnů, bonusy/prémie, zdravotní volno/sickday, flexibilní začátek/konec pracovní doby, notebook, příspěvek na sport/kulturu/volný čas, příspěvek na penzijní/životní připojištění
Vhodné i pro:
osoby bez praxe
Zařazení:
administrativní pracovník, asistent/asistentka, pracovník back office, pracovník call centra, pracovník front office, pracovník help desku, administrativa, zákaznický servis, prodej a obchod
Co říká SAB Finance o pozici
Jsme SAB, úspěšná rostoucí společnost a lídr v oblasti devizových obchodů. Dbáme na výjimečnost v poskytování služeb našim klientům a udržování dlouhodobé spolupráce založené na expertíze, důvěře a proaktivitě.
Spojují nás hodnoty a jedinečná firemní kultura, díky které tvoříme silný tým a dosahujeme skvělých výsledků – staň se jeho součástí i ty!
V souvislosti s rozšiřováním aktivit na polský trh hledáme nového kolegu nebo kolegyni na pozici Specialist(k)a zákaznického centra s polštinou. Tvůj přístup a nasazení u nás rozhodně nezapadnou – umíme ocenit, když někdo dělá svou práci dobře.
Co tě u nás čeká?
Budeš v první linii zákaznické podpory – odpovídání na dotazy přes telefon, e-mail i chat.
Pomoc klientům s registrací a podpora při jejich prvních krocích.
Spolupráce s obchodním týmem – domlouvání schůzek, podpora komunikace.
Komunikace s back-office oddělením při zpracování dokumentace.
Zapisování důležitých údajů do informačního systému – pořádek musí být.
Co očekáváme od tebe?
Polský jazyk na komunikativní úrovni, angličtina výhodou.
Profesionální a přátelské vystupování – zvládneš komunikaci i ve vypjatějších situacích.
Proaktivní přístup a orientaci na zákazníka i výsledek.
Zkušenosti s klienty nebo z finančního sektoru jsou vítané, ale ne nutné – rádi tě vše naučíme.
Dobrou znalost MS Office a schopnost rychle se zorientovat v systému.
Co nabízíme na oplátku?
Stabilní zázemí lídra na měnovém trhu.
Možnost kariérního růstu a osobního rozvoje.
Skvělý tým, který táhne za jeden provaz.
Moderní kanceláře v centru Zlína.
Firemní mobilní telefon.
5 týdnů dovolené a 2 sick days.
Po roce u nás možnost čtyřdenního pracovního týdne.
Multisport karta, příspěvek na stravné.
A samozřejmě nezapomenutelné teambuildingy – podívali jsme se třeba do Dubaje, na Maledivy nebo Mauricius… a další cesty nás čekají!
Zaujalo tě to? Pošli nám svůj životopis (ideálně s fotografií), případně kontaktuj naše HR oddělení na tel. čísle: +420 778 419 478
Těšíme se na tebe! Tým SAB Finance a.s.
Pošlete odpověď na pozici Specialist(k)a zákaznického centra s polštinou
Pro výběrové řízení na tuto pracovní pozici budou společnosti TRINITY BANK a.s., IČO: 25307835, Praha - Nové Město, Senovážné náměstí 1375/19, PSČ 11000 a další společnosti vyjmenované níže, jakožto společní správci, zpracovávat Vámi poskytnuté (či z veřejných zdrojů získané) osobní údaje, a to v souladu s obecným nařízením o ochraně osobních údajů (EU) 2016/679. Zpracování osobních údajů bude pro správce provádět společnost Alma Career Czechia s.r.o., IČO: 264 41 381 prostřednictvím svých elektronických systémů.
Zobrazit více
Seznam společných správců:
TRINITY BANK a.s., IČO: 25307835, Celetná 969/40, Staré Město, 110 00 Praha 1
SAB Finance a.s., IČO: 24717444, Na příkopě 969/33, Staré Město, 110 00 Praha 1
SAB o.c.p., a.s. - odštěpný závod, IČO: 08452962, Na příkopě 969/33, Staré Město, 110 00 Praha 1
FCM BANK Praha, odštěpný závod, IČO: 14411938, Celetná 969/40, Staré Město, 110 00 Praha 1
mediaport solutions s.r.o., IČO: 29192790, třída Tomáše Bati 2132, 760 01 Zlín
Excelia, advokátní kancelář, s.r.o., IČO: 14358611, Karolinská 654/2, Karlín, 186 00 Praha 8
Odpovědí na tento inzerát poskytujete správci své osobní údaje za účelem a po dobu realizace výběrového řízení. V souvislosti se zpracováním Vašich osobních údajů máte příslušná práva: (i) na přístup k osobním údajům, (ii) na opravu či doplnění nepřesných nebo nepravdivých osobních údajů, (iii) na výmaz osobních údajů, nejsou-li již osobní údaje potřebné pro účely, pro které byly shromážděny či jinak zpracovány, anebo zjistíte-li, že byly zpracovávány protiprávně, (iv) na omezení zpracování osobních údajů ve zvláštních případech (v) na přenositelnost údajů a (vi) vznést námitku, po níž zpracování Vašich osobních údajů bude ukončeno, neprokáže-li se, že existují závažné oprávněné důvody pro zpracování, jež převažují nad Vašimi zájmy nebo právy a svobodami zejména, je-li důvodem případné vymáhání právních nároků a (vii) obrátit se na Úřad pro ochranu osobních údajů.
Dovolujeme si Vás upozornit, že součástí výběrového řízení na pracovní pozici v naší společnosti je i závěrečné zhodnocení průběhu výběrového řízení (i v případě, že kandidát nebyl úspěšný) a pro přijaté kandidáty zhodnocení fáze adaptace ve společnosti. Za tímto účelem Vám po skončení výběrového řízení anebo v době adaptace zašleme/můžeme zaslat e-mailem/sms žádost o poskytnutí zpětné vazby, odpověď na tento e-mail/sms a poskytnutí zpětné vazby je zcela dobrovolné a záleží na uchazeči, zda nám zpětnou vazbu poskytne.
Další informace o zpracování údajů společností Alma Career Czechia s.r.o., IČO: 264 41 381, se sídlem Menclova 2538/2, Libeň, 180 00 Praha 8 poskytuje pověřenec pro ochranu osobních údajů, e-mail: DPO-CZ@almacareer.com, resp. jsou dostupné na https://almacareer.com/gdpr.