Benefity:
firemní akce, bonusy/prémie, zdravotní volno/sickday, možnost občasné práce z domova
Vhodné i pro:
osoby bez praxe
Zařazení:
administrativní pracovník, referent, pracovník call centra, administrativa, cestovní ruch a ubytování
Co říká JISTU recruitment s.r.o. o pozici
Pro našeho klienta, cestovní agenturu se specializací na management služebních cest, incentivní akce, teambuildingy, konference, kongresy a všechny další typy akcí, které firemní zákazníci z celé Evropy potřebují, hledáme vhodného kandidáta/ku na pozici Travel consultant.
Náplň práce:
Naučíte se plánovat všechny typy firemních cest a akcí od A do Z.
Jako součást rostoucího týmu, se budete podílet na přípravě, plánování a realizaci incentivních akcí jak v ČR, tak po celém světě.
Budete v každodenním kontaktu s klienty a aktivně jim budete nabízet požadované služby v rámci plánovaného eventu jako je skupinové ubytování, pronájem konferenčních prostor, catering, ale i letenky, jízdenky, transfery, cestovní pojištění apod.
Budete pracovat s různými rezervačními systémy a komunikovat s desítkami dodavatelů v ČR i v zahraničí.
Vaše práce bude náročná na organizaci času a schopnost se rychle orientovat v různých fázích zakázek, protože budete pracovat na více projektech v jeden moment.
Požadujeme:
Minimálně středoškolské vzdělání s maturitou, výhodou v oblasti cestovního ruchu.
Předchozí zkušenosti v cestovním ruchu jsou výhodou.
Chuť učit se novým věcem.
Dobré komunikační a organizační schopnosti.
Velmi dobrou znalost anglického jazyka pro komunikaci na denní bázi s klienty i dodavateli.
Další jazyky jsou výhodou.
Schopnost multitasking (zvládat práci na více projektech současně).
Znalost práce na PC (Excel, PowerPoint, Word).
Dobré vyjednávací schopnosti.
Flexibilitu.
Nabízíme:
Spolupráci na hlavní pracovní poměr.
Hrubou mzdu v rozpětí 35 – 50 000 Kč dle zkušeností.
Zábavnou a různorodou práci ve skvělém kolektivu na který se můžete vždy spolehnout.
Práci s lidmi a aktivní účast na akcích klientů.
Pravidelnou komunikaci a zdokonalení komunikace v cizím jazyce.
Další vzdělávání a osobní růst hlavně v oblasti technologií a produktů dodavatelů.
Možnost kariérního postupu
Občasná možnost práce z domova
Sickdays
Finanční bonusy / prémie
Firemní akce
Pracovní zařízení (mobil, PC, notebook...)
Místo výkonu práce v moderním pracovním prostředí Praha- západ, Hostivice.
Pošlete odpověď na pozici TRAVEL CONSULTANT (M/Ž)
Pro výběrové řízení na tuto pracovní pozici bude personální agentura JISTU recruitment s.r.o., IČO: 13980840, Podolská 2746/35, Brno, Líšeň, jakožto správce, zpracovávat Vámi poskytnuté (či z veřejných zdrojů získané) osobní údaje, a to v souladu s obecným nařízením o ochraně osobních údajů (EU) 2016/679. Zpracování osobních údajů bude pro správce provádět společnost Alma Career Czechia s.r.o., IČO: 264 41 381 prostřednictvím svých elektronických systémů.
Zobrazit více
Odpovědí na tento inzerát poskytujete správci své osobní údaje za účelem a po dobu realizace výběrového řízení. V souvislosti se zpracováním Vašich osobních údajů máte právo (i) na přístup k osobním údajům, (ii) na opravu nepřesných nebo doplnění neúplných osobních údajů, (iii) na výmaz osobních údajů, nejsou-li již osobní údaje potřebné pro účely, pro které byly shromážděny či jinak zpracovány, anebo zjistíte-li, že byly zpracovávány protiprávně, (iv) na omezení zpracování osobních údajů ve zvláštních případech, (v) na přenositelnost údajů, (vi) vznést námitku, po níž zpracování Vašich osobních údajů bude ukončeno, neprokáže-li se, že existují závažné oprávněné důvody pro zpracování, jež převažují nad Vašimi zájmy nebo právy a svobodami zejména, je-li důvodem případné vymáhání právních nároků, (vii) obrátit se na Úřad pro ochranu osobních údajů a (viii) odvolat souhlas, je-li zpracování založeno na souhlasu.
Další informace o zpracování údajů společností Alma Career Czechia s.r.o., Menclova 2538/2, 180 00 Praha 8, IČO: 264 41 381, jsou dostupné na https://almacareer.com/gdpr.