Benefity:
stravenky/příspěvek na stravování, dovolená 5 týdnů, zdravotní volno/sickday, příspěvek na sport/kulturu/volný čas, kafetérie, mobilní telefon, auto i pro soukromé účely, 13. plat, bonusy/prémie, flexibilní začátek/konec pracovní doby, notebook, příspěvek na penzijní/životní připojištění, sleva na firemní výrobky/služby
Zařazení:
analytik prodeje, manažer partnerského prodeje, manažer prodejního týmu, prodej a obchod, administrativa, chemie a potravinářství
Co říká ČEPRO, a.s. o pozici
Akciová společnost ČEPRO je jedním z nejvýznamnějších českých průmyslových podniků, která zajišťuje především přepravu, skladování a prodej ropných produktů. V této oblasti poskytuje přepravní, skladovací a speciální služby ostatním subjektům. Jejím posláním je také ochrana zásob státních hmotných rezerv. Zároveň provozuje síť vlastních čerpacích stanic pod obchodním názvem EuroOil a RoBiN OIL.
Do našeho Odboru obchodu hledáme zkušeného kolegu/kolegyni na pozici Specialista pro klíčové zákazníky se zaměřením na velkoobchodní prodej po celé ČR.
Pracoviště: centrála společnosti ČEPRO, a.s., Dělnická 213/12, 170 00 Praha 7 – Holešovice
Náplň práce:
pozice podléhá vedoucímu odboru obchodu
aktivní akvizice, vyhledávání nových zákazníků, přímé zaměření na vybrané zákazníky
operativa a obchodní komunikace se stávajícími významnými zákazníky
aktivní vyhledávání nových projektových a obchodních příležitostí, realizace akvizice
předkládání podnětů vedoucímu oddělení, případně vedoucímu odboru
samostatné vedení vybraných akvizičních a obchodních projektů
přebírání a řešení operativy u vybraných projektů
dohled nad portály a datovými databázemi, zpracování potřebných statistik
kontrola plnění stanovených podmínek v rámci jednotlivých projektů ze strany zákazníků i společnosti
správa řádné agendy k jednotlivým projektům
zastupitelnost vedoucího oddělení
cestování v rámci ČR
Požadujeme:
VŠ vzdělání ekonomického nebo technického směru
praxi min. 2 roky na této či obdobné pozici
zkušenosti s vedením projektů, případně kvalifikace k vedení projektů
obchodní dovednosti, předpoklady pro komunikaci se zákazníkem a péči o něj (komunikační, vyjednávací, prezentační, analytické a strategické dovednosti)
řidičské oprávnění sk. B (aktivní řidič)
dobrá znalost práce s PC (MS office)
proaktivní a samostatný přístup k práci
orientaci na výsledky a schopnost plnit stanovené cíle
organizační schopnosti, pečlivost a zodpovědnost
profesionální přístup a schopnost týmové spolupráce, komunikativnost
Výhodou:
zkušenosti z oboru petrochemie
znalost cizích jazyků (AJ/NJ) na komunikativní úrovni
Nabízíme:
stabilní zázemí významné české společnosti
zajímavou a odpovědnou práci v profesionálním kolektivu na plný úvazek
pravidelné školení a další odborné vzdělávání
motivační finanční ohodnocení
samostatnou a pestrou práci
volitelnou pracovní dobu v rámci pružného rozvržení pracovní doby/37,5 hodin týdně (bez přestávky na jídlo a oddech)
pracovní poměr na dobu určitou jednoho roku s čtyřměsíční zkušební dobou (po roce dojde, v případě oboustranné spokojenosti a dohody, ke změně pracovního poměru na dobu neurčitou)
kariérní růst
Benefity 2025:
5 týdnů dovolené
3 dny osobního volna (po zkušební době)
služební automobil i pro soukromé využití
paušální stravné na cestovní náhrady 148 Kč/ den
Cafeteria (až 13 000 Kč/rok dle délky trvání pracovního poměru, po zkušební době/volnočasové aktivity, dovolená, zdravotní péče a další)
karta EUROOIL (sleva 2 Kč/l, po zkušební době)
pří vlastní úložce 500 Kč příspěvek na penzijní připojištění nebo doplňkové penzijní spoření nebo dlouhodobý investiční produkt (DIP) ve výši 3 000 Kč/měsíc (po zkušební době)
příspěvek ve výši 2500 Kč ročně na pojištění odpovědnosti zaměstnance za škodu způsobenou zaměstnavateli v souladu s podmínkami určenými v kolektivní smlouvě (po zkušební době)
ELA – konzultační a edukační služby zdarma/edukace a zlepšování gramotnosti v oblasti zdravého životního stylu, v oblasti finanční, právní a psychologické (po zkušební době)
Informace o nástupu:
Nástup 1. 10. 2025 nebo dle dohody
Životopisy zasílejte, prosím, prostřednictvím odpovědního tlačítka na portálech jobs.cz nebo prace.cz.
Pošlete odpověď na pozici Specialista pro klíčové zákazníky (M/Ž)
Společnost ČEPRO a.s., se sídlem Dělnická 213/12, Holešovice, 170 00 Praha 7, IČO: 601 93 531, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, spisová značka B 2341 (dále jen „my“ nebo „ČEPRO“) v souvislosti s výběrem vhodného kandidáta na danou pracovní pozici zpracovává osobní údaje všech kandidátů, včetně Vás. Společnost ČEPRO přitom vystupuje jako správce osobních údajů, jelikož určuje účel a prostředky zpracování osobních údajů.
Zobrazit více
Vaše osobní údaje jsou zpracovávány v rozsahu, ve kterém jste nám tyto osobní údaje poskytl(a). Jedná se zejména o údaje ve Vašem životopise, motivačním dopise či informace poskytnuté při komunikaci s námi, včetně osobního pohovoru. Tyto údaje zpracováváme pouze pro účely tohoto výběrového řízení a pouze po dobu do skončení výběrového řízení, pokud nám neudělíte svůj souhlas k dalšímu zpracování. Zákonným důvodem zpracování Vašich osobních údajů je posouzení Vaší osoby jako uchazeče o nabízenou pracovní pozici před uzavřením pracovní smlouvy.
Poskytnutí Vašich osobních údajů je nezbytné pro možnost účastnit se výběrového řízení.
Dále bychom Vás chtěli upozornit, že při vedení výběrového řízení získáváme nebo můžeme získávat Vaše osobní údaje dále z veřejně dostupných zdrojů (sociální sítě) nebo od subjektů, se kterými spolupracujeme na základě smlouvy (personální agentury, poskytovatelé inzerce). Vaše osobní údaje, získané a zpracovávané v souvislosti s vedením výběrového řízení, nepředáváme žádným třetím stranám.
Práva v oblasti zpracování osobních údajů:
V souvislosti se zpracováním Vašich osobních údajů ze strany společnosti ČEPRO můžete uplatňovat následující práva:
a) právo na přístup k Vašim osobním údajům a na pořízení kopie osobních údajů, které zpracováváme;
b) právo na opravu a doplnění Vašich osobních údajů v případě, že zjistíte, že o Vás zpracováváme nesprávné nebo nepřesné osobní údaje;
c) právo na výmaz Vašich osobních údajů. Na Vaši žádost můžeme za určitých, právními předpisy stanovených podmínek vymazat Vaše osobní údaje;
d) právo na omezení zpracování Vašich osobních údajů;
e) právo odvolat Váš udělený souhlas;
f) právo podat stížnost u Úřadu pro ochranu osobních údajů.
V případě dotazů či žádostí o uplatnění některého z Vašich práv nás můžete kontaktovat uvedenou kontaktní osobu.