Co bude náplní vaší práce?
Každodenní kontakt se zahraničními zákazníky (e-mailem a telefonicky)
Podpora zákazníků v řešení požadavků, zpracovávání objednávek a poskytování zákaznického servisu vč. správy portálů
Sledování stavu zásob a koordinace činností s kolegy v týmu logistiky
Reporting do zahraničí
Řešení reklamací
Spolupráce s ostatními odděleními
Co od vás očekáváme?
SŠ/VŠ vzdělání ekonomického či technického směru
Zkušenosti z oblasti zákaznického servisu výhodou
Znalost logistických procesů a prostředí automotive velkou výhodou
Znalost anglického jazyka na pokročilé úrovni podmínkou, znalost německého jazyka velkou výhodou
Znalost MS Office (Excel) a rychlou orientaci v nových systémech
Výborné komunikační schopnosti a profesionální vystupování
Schopnost empatie a řešení problémů
Znalost SAP výhodou
Odolnost vůči stresu, zodpovědnost, organizační schopnosti
Co vám můžeme nabídnout?
Práci v moderním prostředí vybaveném nejnovějšími technologiemi
Příležitost pracovat pro prestižní světovou značku a podílet se na výrobě brzd pro Porsche, BMW, Audi, Ferrari, Tesla
Zajímavé platové ohodnocení
Měsíční prémie až 9,6 % ze základní mzdy
Měsíční docházkový bonus
Roční valorizace mzdy
5 týdnů dovolené
Flexibilní pracovní dobu a možnost práce z domova
Dotované stravování ve firemní kantýně
Příspěvek na dopravu podle vzdálenosti bydliště
Kafeterie Benefit Plus – příspěvek na sport, zdraví, kulturu a volný čas
MultiSport karta s příspěvkem zaměstnavatele
Zaměstnanecké telefonní tarify
Referenční bonus
Odměna za Kaizen měsíce
Příspěvek na penzijní pojištění
Práci v přátelském kolektivu
Pokud vás tato nabídka zaujala a splňujete naše požadavky, zašlete svůj životopis v českém a anglickém jazyce. Těšíme se na vaší odpověď.
Nechcete odpovídat na mobilu? Nechte si nabídku připomenout později.