Líbilo by se Vám pracovat v dynamickém a atraktivním prostředí místního letiště?
Připojte se k nám a přihlaste se do výběrového řízení!
* organizační a administrativní podpora vedoucího (organizace schůzek, vedení plánovacího kalendáře, třídění a evidence došlé pošty, sledování úkolů apod.);
* organizování pracovních cest;
* zpracování formálních dokumentů;
* vyřizování běžné administrativní agendy;
* vést předepsanou pokladní evidenci;
* hmotná odpovědnost za finanční hotovost a ceniny v pokladně;
* zpracování příjmových a výdejových pokladních dokladů;
* kompletní zpracování cestovních náhrad;
* vkládat data do informačního systému Axapta v oblasti pokladní hotovosti;
* podílet se na roční a mimořádné dokladové i fyzické inventarizaci pokladny.
* ukončené SŠ vzdělání s maturitou (ekonomické, administrativní zaměření výhodou);
* praxe na obdobné pozici výhodou;
* uživatelská znalost MS Office;
* aktivní znalost AJ;
* řidičský průkaz sk. B;
* příjemné a profesionální vystupování.
Vlastnosti a schopnosti vhodné pro tuto pozici:
* svědomitost, spolehlivost a pečlivost;
* samostatnost při práci a smysl pro detail;
* organizovanost a systematičnost práce;
* loajálnost a flexibilita.
* pravidelnou pracovní dobu po - pá, jednosměnný provoz;
* příjemné pracovní prostředí;
* zajímavou a pestrou pracovní náplň;
* přátelský pracovní tým kolegů a nadřízených;
* zajímavé platové ohodnocení;
* možnost osobního rozvoje a přístup ke vzdělávacím aktivitám.
Dále také balíček benefitů:
* 25 dnů dovolené;
* příspěvek na penzijní připojištění nebo životní pojištění;
* dotovanou kartu Multisport;
* zdravotní volno/sick days;
* příspěvek do Kafeterie/na rekreace zaměstnance i jeho dítě/na sport/kulturu/volný čas.
Nástup od 1.1.2026.
Místo výkonu práce letiště Přerov - Bochoř.
Pokud Vás nabízená pozice zaujala, zašlete nám, prosím, svůj strukturovaný životopis v českém jazyce (včetně souhlasu se zpracováním osobních údajů) a průvodní dopis prostřednictvím tohoto portálu.
Nechcete odpovídat na mobilu? Nechte si nabídku připomenout později.