Popis pracovní pozice (náplň):
· Kompletní zpracování mezd (pracovní smlouvy, smlouvy o mzdě, docházka, výpočet prémií ...).
· Všechny typy pracovního poměru: HPP, DPČ, DPP, cizinci.
· Srážky ze mzdy, exekuce, insolvence.
· Komunikace s OSSZ, ÚP, výkazy na sociální a zdravotní pojišťovny, komunikace s exekutorskými úřady.
· Roční zúčtování záloh na daň z příjmů fyzických osob.
· Vystavovaní potvrzení o příjmech, ELDP.
· Vedení údajů o povinném podílu zdravotně znevýhodněných zaměstnanců.
· Komunikace se zpracovatelem mzdového softwaru.
· Statistická hlášení, měsíční výkazy.
· Zpracovaní cestovních náhrad, vyřizovaní pojištění služebních cest.
· Zpracovaní pokladny, doplňovaní pokladní hotovosti.
Požadavky:
· Ukončené SŠ vzdělání s maturitou.
· Alespoň 1 rok praxe v oblasti mzdového účetnictví.
· Trestní bezúhonnost.
· Znalost mzdového účetnictví a daňové problematiky.
· Uživatelská znalost MS Office (Excel).
· Týmová spolupráce, spolehlivost, zodpovědnost.
· Velmi dobré komunikační dovednosti.
Nabízíme:
· Odpovídající finanční ohodnocení, zaměstnanecké výhody / benefity.
· Práce z domova / průměrně 1 den v týdnů /.
· Pružná pracovní doba.
· Dotované stravování.
· Zaměstnanecká školka.
· 5 týdnů dovolené.
· Věrnostní odměny.
· Příspěvek na jazykové vzdělávaní.
· Skvělý kolektiv.
Nabídky se strukturovaným životopisem a přehledem dosavadní praxe zasílejte pouze písemně na adresu: MESIT & RÖDERS v.o.s., Sokolovská 573, 686 01 Uh.Hradiště nebo na e-mail.
Nechcete odpovídat na mobilu? Nechte si nabídku připomenout později.