Jazyky:čeština (výborná) a angličtina (mírně pokročilá)
Benefity:
mobilní telefon, vzdělávací kurzy, školení, stravenky/příspěvek na stravování, firemní akce, bonusy/prémie, dovolená 5 týdnů, možnost občasné práce z domova, flexibilní začátek/konec pracovní doby, občerstvení na pracovišti, notebook, příspěvek na sport/kulturu/volný čas, příspěvek na penzijní/životní připojištění
Zařazení:
administrativní pracovník, asistent/asistentka, pracovník back office, recepční, administrativa, služby
Co říká SATPO management, s.r.o. o pozici
SATPO management, s.r.o. je manažerská společnost, která řídí developerské rezidenční projekty, investuje do pozemkového developmentu pod značkou SATPO a rozvíjí investiční platformu pod značkou City Home z oblasti nákupu existujících činžovních domů či jejich podílů. Na českém realitním trhu působí společnost v rámci skupiny SATPO od roku 1994, nabízí bytové a komerční jednotky na prodej, investiční příležitosti a odborné realitní služby. Zakládá si na dlouhodobé spolupráci s investory, obchodními a finančními partnery, usiluje o spokojenost svých klientů. Skupina je členem několika odborných organizací, aktivně se podílí na rozvoji realitního trhu.
Chcete se stát součástí našeho týmu? Aktuálně hledáme nového kolegu/yni na pozici:
Co Tě u nás čeká
Jednoduchá podání – výzvy na dlužné nájemné, návrhy na KN, návrhy na OR, různé opakující se výzvy na spoluvlastníky, příslušná korespondence (např. doplnění podání na výzvu úřadu), základní a opakující se korporátní rozhodnutí
Administrativní podpora v rámci zpracování rozpočtů, vytváření nákupních objednávek v MS Dynamics 365 BC
Koordinace podpisů smluvní dokumentace (včetně zajištění notáře, podpisu statutárních zástupců)
Průběžná kontrola dlužníků (insolvence, OR, KN)
Evidence smluvní dokumentace
Obsluha datových schránek
Evidence jednotlivých lhůt plynoucích ze smluvní dokumentace
Přípravy podkladů k podpisu (např. vytištění smluvní dokumentace, včetně příloh; doplnění AML dotazníků)
Ostatní administrativní práce (kopírování, scan dokumentů, obvolávání úřadů, pomoc při ověřování podpisů)
Co od Tebe očekáváme
Min. středoškolské vzdělání
Znalost Word / Excel / Outlook
Psaní všemi 10
Pečlivost, zaměřenost na detail, organizační schopnosti
Znalost českého jazyka na úrovní rodilého mluvčího a pokročilá znalost anglického jazyka
Výhodou praxe v advokátní kanceláři
Co Ti můžeme nabídnout
Různorodou práci ve stabilní firmě
Přátelský pracovní kolektiv a neformální prostředí
Možnost rozvíjet své dovednosti a zkušenosti
Odpovídající finanční ohodnocení
Řádu zajímavých benefitů (MultiSport karty, eStravenky, příspěvek na důchodové nebo životní pojištění, 5 týdnu dovolené ročně, občerstvení na pracovišti, flexibilní pracovní doba a možnost občasné práce z domova)
Pracovní smlouva na dobu určitou na 1 rok s možnosti prodloužení na dobu neurčitou již před uplynutím doby určité (dle oboustranné spokojenosti)
Pošlete odpověď na pozici Asistent /Asistentka právního oddělení
Pro výběrové řízení na tuto pracovní pozici bude společnost SATPO management, s.r.o., IČO: 27650723, Holečkova 3331/35, Praha, Smíchov, jakožto správce, zpracovávat Vámi poskytnuté (či z veřejných zdrojů získané) osobní údaje, a to v souladu s obecným nařízením o ochraně osobních údajů (EU) 2016/679. Zpracování osobních údajů bude pro správce provádět společnost Alma Career Czechia s.r.o., IČO: 264 41 381 prostřednictvím svých elektronických systémů.
Zobrazit více
Odpovědí na tento inzerát poskytujete správci své osobní údaje za účelem a po dobu realizace výběrového řízení. V souvislosti se zpracováním Vašich osobních údajů máte právo (i) na přístup k osobním údajům, (ii) na opravu nepřesných nebo doplnění neúplných osobních údajů, (iii) na výmaz osobních údajů, nejsou-li již osobní údaje potřebné pro účely, pro které byly shromážděny či jinak zpracovány, anebo zjistíte-li, že byly zpracovávány protiprávně, (iv) na omezení zpracování osobních údajů ve zvláštních případech, (v) na přenositelnost údajů, (vi) vznést námitku, po níž zpracování Vašich osobních údajů bude ukončeno, neprokáže-li se, že existují závažné oprávněné důvody pro zpracování, jež převažují nad Vašimi zájmy nebo právy a svobodami zejména, je-li důvodem případné vymáhání právních nároků, (vii) obrátit se na Úřad pro ochranu osobních údajů a (viii) odvolat souhlas, je-li zpracování založeno na souhlasu.
Dovolujeme si Vás upozornit, že součástí výběrového řízení na pracovní pozici v naší společnosti je i závěrečné zhodnocení průběhu výběrového řízení (i v případě, že kandidát nebyl úspěšný) a pro přijaté kandidáty zhodnocení fáze adaptace ve společnosti. Za tímto účelem Vám po skončení výběrového řízení anebo v době adaptace zašleme/můžeme zaslat e-mailem/sms žádost o poskytnutí zpětné vazby, odpověď na tento e-mail/sms a poskytnutí zpětné vazby je zcela dobrovolné a záleží na uchazeči, zda nám zpětnou vazbu poskytne.
Další informace o zpracování údajů společností Alma Career Czechia s.r.o., Menclova 2538/2, 180 00 Praha 8, IČO: 264 41 381, jsou dostupné na https://almacareer.com/gdpr.