Benefity:
mobilní telefon, vzdělávací kurzy, školení, auto i pro soukromé účely, firemní akce, stravenky/příspěvek na stravování, dovolená 5 týdnů, bonusy/prémie, občerstvení na pracovišti, notebook
Zařazení:
project manager, stavebnictví a reality
Co říká GEOSAN GROUP a.s. o pozici
Společnost GEOSAN GROUP a.s. se řadí mezi významné subjekty na českém stavebním trhu. Její realizační závody se zabývají širokým spektrem stavebních činností. Patří k nim výstavba pozemních budov, objektů a komunikací, rekultivace, odstraňování starých ekologických zátěží, speciální zakládaní staveb, výstavba čistíren odpadních vod a kanalizací, hydrotechnické stavby a v neposlední řadě developerské projekty.
Popis práce:
Spolupracuje s právním útvarem společnosti při zpracovávání návrhů smluv a jejich projednávání, ve věcech sporů, vyplývajících ze smluvních vztahů
V součinnosti s manažerem jakosti předkládá návrhy na vypracování, případně vypracovává nebo zajišťuje vypracování potřebných vnitřních předpisů a norem nezbytných pro přípravu a realizaci zakázek daného projektového týmu
V součinnosti s PM se podílí na personálním zabezpečení vlastního projektového týmu
Při řešení problémů vyplývajících z jeho činnosti a dále dle potřeby spolupracuje i s ostatními útvary či úseky společnosti
Ověřuje odbornou způsobilost smluvních partnerů pro přípravu a realizaci zakázek, tj. projektových a realizačních kapacit (výběr subdodavatele)
Vypracovává podklady pro finanční plán na jím řízených zakázkách
Účastní se technických porad v rámci zpracování RPD
Uplatňuje vhodná řešení pro realizaci stavby
Přejímá a kontroluje RPD a následně ji předává k realizaci
Řídí proces projednávání a schvalování víceprací a projektových změn – ty promítá do základních čas a ekonom. ukazatelů stavby
Komunikuje s orgány státní správy
Spolupracuje při výběru potřebných specialistů a odborníků pro přípravu a realizaci zakázek
Pro realizaci zakázek schvaluje (event. se podílí na vypracování) pracovní postupy v konkrétních podmínkách zakázky, schvaluje (event. se podílí na vypracování) kontrolní plány dodržování pracovních postupů (event. další plány) odpovídá za dodržování termínů a za dodržení stanovených limitů
Pro kontrolní dny na úrovni objednatele, státních orgánů a právnických osob kontroluje a schvaluje vypracované podklady zejména jejich úplnost dle platných směrnic, správnost a včasnost
Kontroluje a schvaluje vypracování dokladů k fakturaci (správnost, včasnost, úplnost)
Řídí proces přejímání staveniště
Kontroluje a schvaluje závěrečné zprávy dokončených zakázek dle platných směrnic (správnost, úplnost, včasnost), podílí se na zajištění odborných procesů a dokumentů v rámci procesů předání a převzetí dokončené zakázky objednateli
Metodicky spolupůsobí v procesu odstranění vad a nedodělků dokončených zakázek
Požadujeme:
SŠ, VŠ stavebního zaměření
Zkušenosti s vedením týmů
Celkový přehled o realizaci staveb
Odborná zdatnost, samostatnost
Praxe na obdobné pozici min. 3 roky, autorizace výhodou
Časová flexibilita, vysoká pečlivost a zodpovědnost
Znalost práce na PC (MS Office, rozpočtování, MS Project a Callida výhodou)
Autorizace vítána
Nabízíme:
Stabilitu úspěšné české společnosti
Odpovědnou a zajímavou práci
Možnost seberealizace
Zajímavé finanční ohodnocení
Pět týdnů dovolené
Notebook, mob. telefon
Služební automobil i k soukromým účelům
Možnost ubytování
Pracoviště Zlínský kraj
V případě zájmu o tuto pracovní pozici, nám zašlete svůj strukturovaný životopis.
Pošlete odpověď na pozici VEDOUCÍ PROJEKTOVÉHO TÝMU ZLÍNSKÝ KRAJ
Pro výběrové řízení na tuto pracovní pozici bude společnost GEOSAN GROUP a.s., IČO: 28169522, U Nemocnice 430, Kolín, Kolín III, jakožto správce, zpracovávat Vámi poskytnuté (či z veřejných zdrojů získané) osobní údaje, a to v souladu s obecným nařízením o ochraně osobních údajů (EU) 2016/679. Zpracování osobních údajů bude pro správce provádět společnost Alma Career Czechia s.r.o., IČO: 264 41 381 prostřednictvím svých elektronických systémů.
Zobrazit více
Odpovědí na tento inzerát poskytujete správci své osobní údaje za účelem a po dobu realizace výběrového řízení. V souvislosti se zpracováním Vašich osobních údajů máte právo (i) na přístup k osobním údajům, (ii) na opravu nepřesných nebo doplnění neúplných osobních údajů, (iii) na výmaz osobních údajů, nejsou-li již osobní údaje potřebné pro účely, pro které byly shromážděny či jinak zpracovány, anebo zjistíte-li, že byly zpracovávány protiprávně, (iv) na omezení zpracování osobních údajů ve zvláštních případech, (v) na přenositelnost údajů, (vi) vznést námitku, po níž zpracování Vašich osobních údajů bude ukončeno, neprokáže-li se, že existují závažné oprávněné důvody pro zpracování, jež převažují nad Vašimi zájmy nebo právy a svobodami zejména, je-li důvodem případné vymáhání právních nároků, (vii) obrátit se na Úřad pro ochranu osobních údajů a (viii) odvolat souhlas, je-li zpracování založeno na souhlasu.
Další informace o zpracování údajů společností Alma Career Czechia s.r.o., Menclova 2538/2, 180 00 Praha 8, IČO: 264 41 381, jsou dostupné na https://almacareer.com/gdpr.