Chcete pracovat v perspektivní oblasti průmyslové automatizace?
Společnost INTERSOFT - Automation s.r.o. se pohybuje na trhu od roku 1993. Hlavní činností společnosti je průmyslová automatizace – zejména projektování a výroba elektrických rozvaděčů se zaměřením na výrobce strojů a zařízení v německy mluvících státech.
V současné době má společnost INTERSOFT - Automation s.r.o. přibližně 90 zaměstnanců a patří k největším exportním firmám ve své oblasti na českém trhu. Momentálně hledáme pro náš tým posilu na pozici:
NÁKUPČÍ A SPRÁVCE SKLADU DROBNÉHO MATERIÁLU
Chcete pracovat ve firmě, ve které dostanete důvěru a ve které budete moci projevit samostatnost?
Zvládnete si sami zorganizovat práci rychle a efektivně?
Vyhovuje Vám mít v práci jasně stanovená pravidla a přesné zadání?
Komunikujete rádi s kolegy a kolegyněmi napříč odděleními?
Těší Vás, když můžete svou prací přispět k dobrému výsledku celého týmu?
Máte za sebou prokazatelné výsledky, které se dají ověřit (práce, praxe)?
Pokud Vaše odpovědi zní ANO, hledáme právě Vás!
Co bude Vaší pracovní náplní?
- udržování pořádku ve skladu (optická kontrola úložných míst ve výrobní hale),
- inventury a udržování skladových zásob drobných dílů (vodiče, svorky atd.),
- objednávání materiálu přes informační systém,
- zapisování termínů dodání materiálu do objednávek,
- zaskladňování přijatého materiálu,
- výdej materiálu na zakázky dle požadavků v informačním systému (PC, tablet, čtečka),
- urgence včas nedodaného zboží,
- vyhledávání alternativních dodavatelů,
- reklamace nesprávného dodání materiálu,
- komunikace s elektromontéry.
Výsledkem Vaší práce bude ušetřený čas pro oddělení nákupu a projektů – úspěšně dokončené úkoly, které se odrazí v efektivním průběhu zakázky.
Co Vám nesmí chybět:
- pečlivost a komunikativnost,
- uživatelská znalost práce s PC – Microsoft Office,
- NJ nebo AJ – základní znalost výhodou.
Co Vás čeká:
Budete pracovat v perspektivní oblasti průmyslové automatizace, v sídle společnosti v moderní a klimatizované budově v Plzni nedaleko nákupního centra Olympia. Jsme středně velká firma a díky tomu budete mít možnost pracovat v rozsáhlejší oblasti na různorodějších úkolech, než by tomu bylo ve velké firmě.
Na pracovišti pěstujeme velmi kolegiální a přátelské vztahy. Na začátku Vás důkladně zaškolíme a kvalita Vašich pracovních výsledků se odrazí na fungování celé společnosti a také na Vaší odměně. Když ukážete, co ve Vás je, dostanete možnost růst a plně Vás v tom podpoříme.
Jedná se o práci v JEDNOSMĚNNÉM PROVOZU. Pracovní doba je 6:00-14:30.
Nejsme žádná montovna, osobnost člověka je pro nás důležitá.
Troufáte se k nám přidat? Pokud ano, pošlete nám svůj životopis a určitě se Vám ozveme. Termín nástupu: 1. 12. 2025.
Těšíme se na Vás!
Nechcete odpovídat na mobilu? Nechte si nabídku připomenout později.