Hledáme pečlivého a spolehlivého kolegu či kolegyni, který/á zvládne rozmanitou agendu a má chuť být součástí smysluplného prostředí sociálních služeb.
Co u nás budete dělat:
Jako administrativní pracovník/pracovnice budete klíčovou oporou týmu v oblasti administrativy, personální agendy i provozního zajištění chodu pracoviště. Vaší náplní práce bude zejména:
Administrativa a dokumentace
- Zpracování zápisů z porad, jejich distribuce a archivace v interním systému,
- příprava a evidence dokumentů – směrnice, pokyny, formuláře, podpisové archy,
- vedení evidence mimořádných událostí, školení, pošty a materiálových požadavků,
- archivace dokumentace týkající se klientů,
- příprava podkladů pro výroční zprávu, plán aktivit a další výstupy organizace,
- spolupráce na přípravě propagačních materiálů (Den otevřených dveří, web, sociální sítě)
- a další běžné administrativní úkoly
Personální agenda
- Sběr výkazů mzdového nároku zaměstnanců, evidence žádostí o dovolenou, propustky apod.,
- podpora při zaškolování zaměstnanců (interaktivní formuláře, evidence),
Provozní činnosti
- Zajištění nákupů materiálu dle plánu a vedení skladové evidence (drogerie, kancelářské potřeby),
- výdej materiálu jednotlivým domácnostem,
- převoz klientů (např. do školy, k lékaři),
- péče o služební vozidlo – základní kontrola a zajištění čistoty,
- pořizování a evidence fotografií nově pořízeného majetku.
Co od Vás požadujeme:
- Střední odborné vzdělání s maturitní zkouškou (ekonomické zaměření výhodou),
- znalost zákoníku práce a vedení dokumentace,
- výbornou znalost práce na PC,
- jazykovou způsobilost v češtině,
- schopnost týmové práce,
- partnerský přístup k lidem se zdravotním postižením,
- flexibilitu, odpovědnost, loajalitu, komunikační schopnosti, kreativitu, efektivitu, iniciativu,
- připravenost dále se rozvíjet a vzdělávat,
- bezúhonnost,
- řidičský průkaz B.
Výhodou jsou:
- Praxe v oboru a organizační schopnosti.
Co Vám nabízíme:
- Zázemí v oboru dobře profilované organizace,
- pestrou práci v novém moderním prostředí,
- stabilní zaměstnání s adekvátním platovým ohodnocením (dle platné legislativy – nařízení vlády o platových poměrech zaměstnanců ve veřejných službách a správě, zařazení do 7. platové třídy tabulky č. 1, stupeň dle délky doložené praxe, zaručený plat ve 3. skupině prací - 29 120 Kč,
- po zapracování možnost osobního příplatku (osobní příplatek je nenároková složka platu, kterou lze ocenit zaměstnance za jeho znalosti, dovednosti, a především za jeho výkonnost),
- možnost seberealizace a profesního růstu,
- pracovní poměr na dobu určitou - zástup po dobu dlouhodobé nemoci, možnost následného prodloužení nebo změny na dobu neurčitou
- 5 týdnů dovolené,
- cenově zvýhodněné stravování,
- příspěvek na produkty spoření na stáří.
V případě zájmu zasílejte e-mailem nebo poštou či osobně na adresu: Klíč – centrum sociálních služeb, p. o., Dolní Hejčínská 50/28, 779 00 Olomouc:
- Strukturovaný životopis (včetně kontaktních údajů a pracovní historie)
- doklady o dosaženém vzdělání,
- přihlášku do výběrového řízení,
- souhlas se zpracováním osobních údajů.
Místo výkonu práce: pracoviště U Dětského domova 820/10, 779 00 Olomouc, Nové Sady.
Výkon práce: jednosměnný provoz, pracovní doba: pondělí - pátek 7:00 - 15:30
Nástup: ihned nebo dle dohody
Kontakt: Mgr. Jana Hlaváčová, tel.: 778 799 573
www.klic-css.cz