-
-
Firma:
Cheil Germany GmbH, organizační složka
(zaměstnavatel)
-
-
Pracovní poměr:
práce na plný úvazek
-
-
Smluvní vztah:
pracovní smlouva
-
-
Vzdělání:
středoškolské nebo odborné vyučení s maturitou
-
-
Jazyky:
čeština (výborná), angličtina (středně pokročilá) nebo slovenština (výborná)
-
-
Benefity:
stravenky/příspěvek na stravování, dovolená 5 týdnů, zdravotní volno/sickday, možnost občasné práce z domova, občerstvení na pracovišti, příspěvek na sport/kulturu/volný čas, mobilní telefon, možnost si napracovat hodiny, firemní akce, bonusy/prémie, flexibilní začátek/konec pracovní doby, notebook, vlastní organizace náplně práce
-
-
Zařazení:
fakturant/fakturantka, finanční účetní, účetní, finanční specialista, finance a ekonomika
Jsme mezinárodní marketingová agentura, která se zaměřuje na reklamu, retail a eCommerce. V Česku a na Slovensku působíme od roku 2012, přičemž naše kořeny sahají až do roku 1973. Samsung je náš klíčový klient, ale portfolio postupně rozšiřujeme o další značky.
Sídlíme na Chodově v moderních kancelářích s chill-out zónou, PlayStationem a gymem v přízemí. Fungujeme v režimu 3+2, máme kolem 80 kolegů z celého světa a uvolněnou, neformální atmosféru.
Přidej se k našemu finančnímu týmu v Cheilu!
Chceš nastartovat kariéru v účetnictví nebo posunout své zkušenosti v oblasti Accounts Payable na další úroveň? Do našeho týmu hledáme nového kolegu či kolegyni na pozici AP Accountant.
Uvítáme jak zkušeného odborníka, který se rychle zapojí do našich procesů, tak i šikovného juniora, kterého rádi zaučíme a podpoříme v profesním růstu.
Náplň práce:
- Zpracování přijatých (dodavatelských) faktur v systému SAP a interním softwaru
- Procesní správa dodavatelů a klientů
- Kontrola správnosti údajů na fakturách (DPH, dodací listy, bankovní účet, datum splatnosti)
- Komunikace s projektovými manažery ohledně fakturace (občas i v angličtině)
- Spolupráce na měsíčních a ročních účetních závěrkách
- Měsíční statistika INTRASTAT pro Česko a Slovensko
- Ad hoc příprava podkladů pro auditory a další účely
Co očekáváme:
- Praxe v účetnictví nebo s účtováním faktur je výhodou, ale není podmínkou – rádi tě zaučíme
- Vzdělání ekonomického směru (Obchodní akademie nebo VŠ)
- Angličtinu na komunikativní úrovni (kvůli zahraničním kolegům a vedení společnosti)
- Češtinu nebo slovenštinu na úrovni rodilého mluvčího
- Základní znalost MS Office (Excel, Word, PowerPoint)
- Dobré organizační schopnosti a time management
- Kladný vztah k práci s čísly a ochotu učit se novým věcem
Co nabízíme:
- Zajímavou a pestrou práci, skvělý kolektiv v moderní kreativní agentuře, samostatní kancelář pro tým
- Výbornou dopravní dostupnost - sídlíme u stanice metra Chodov
- Moderní kanceláře v prostorách business centra The Park + hybridní režim práce
- Flexibilní pracovní dobu
- Firemní benefity: 5 týdnů dovolené, notebook a mobilní telefon, stravenkový paušal, 4 sick days, flexibilní pracovní doba, multisport karta, KPI půlroční bonusy na základě celofiremního výsledku, možnosti pláceného školení
Nabízíme smlouvu na 1 rok s možností prodloužení.
Pokud máš zájem, prosíme o zaslání životopise v angličtině.