nábřeží Ludvíka Svobody 1222/12, Praha - Nové Město
Ukázat mapu
Pracovní poměr:
práce na plný úvazek
Smluvní vztah:
pracovní smlouva (na dobu neurčitou)
Vzdělání:
středoškolské nebo odborné vyučení s maturitou
Jazyky:čeština (výborná) nebo angličtina (mírně pokročilá)
Benefity:
stravenky/příspěvek na stravování, dovolená 5 týdnů, zdravotní volno/sickday, možnost občasné práce z domova, příspěvek na vzdělání, občerstvení na pracovišti, příspěvek na sport/kulturu/volný čas, mobilní telefon, příspěvek na dovolenou, individuální rozvržení pracovní doby, firemní akce, flexibilní začátek/konec pracovní doby, notebook, příspěvek na penzijní/životní připojištění, vlastní organizace náplně práce, dog-friendly office
Zařazení:
project manager, informatika
Co říká CENDIS, s.p. o pozici
Pracujeme na zlepšení informačních systémů státní správy, se kterými se lidé potkávají skoro na každém kroku a ulehčují jim doslova každodenní život. Pro účely Ministerstva dopravy a dalších institucí tvoříme řešení, která modernizují a digitalizují státní správu a lépe tak propojují občany, firmy a úřady. Jako státní podnik Vám zajistíme stabilitu a jistotu zaměstnání, ale nebojte, za tabulkové platy se u nás nepracuje!
Hlavní pracovní poměr
Místo výkonu práce: Praha - Ministerstvo dopravy
Pracovní náplň:
Řízení projektu ve všech jeho fázích – inicializace, plánování, realizace, monitoring a reporting, prezentace výstupů, vyhodnocení a uzavření,
stanovení časového plánu realizace projektu,
organizovat a vést pravidelné meetingy, agilní ceremonie na týmové úrovni,
koordinace postupů prací a návazností činností v jednotlivých úkolech,
řízení komunikace v projektu, podpora a motivování členů projektu k efektivnímu výkonu,
řízení a kontrola kompletní dokumentace k projektu,
analýza a řízení rizik a příležitostí v projektu,
řízení všech dostupných zdrojů v projektu,
koordinace a spolupráce při tvorbě vstupních analýz předmětu a cílů projektu,
spolupráce na výběrovém řízení a smluvním zabezpečení projektu,
řízení změn v projektu,
kontrola dodržování harmonogramu prací, výstupů z projektu a jejich akceptace zúčastněnými stranami,
reportování stavu realizace projektu směrem dovnitř projektového týmu i směrem ven na stranu zadavatele projektu.
Očekáváme:
Praxe ve vedení IT vývojových projektů podmínkou,
znalost agilních metodik, ale i projektů dodávaných formou waterfall
znalost a používání JIRA (výhodou znalost pokročilých nastavení a administrace JIRA)
výborná znalost kancelářského SW (MS Excel, MS Word, MS Power Point),
logické myšlení, proaktivita a samostatnost při řešení problémů,
flexibilita, vstřícnost, příjemné a komunikativní vystupování,
samostatnost, zodpovědnost, schopnost týmové práce, ochota učit se,
zkušenosti s implementací systémů v rámci státní správy výhodou,
certifikace PM dle IPMA nebo Prince2, popř. ITIL výhodou
znalost zákonů spojených s dopravou výhodou
trestní bezúhonnost,
Nabízíme:
Zajímavou práci ve státním podniku zajišťujícího dodávku IT služeb pro Ministerstvo dopravy,
příležitost k získání nových zkušeností, prostor pro seberealizaci,
slušné a korektní jednání, respektování principu jediného nadřízeného,
kvalitní techniku k bezproblémovému výkonu práce,
systém podnikových benefitů,
mzdu odpovídající schopnostem a zkušenostem daného kandidáta,
pozitivní pracovní atmosféru duševně mladého a vysoce motivovaného kolektivu.
Pošlete odpověď na pozici Projektový manažer Senior - IT vývoj
Pro výběrové řízení na tuto pracovní pozici bude společnost CENDIS, s.p., IČO: 00311391, nábřeží Ludvíka Svobody 1222/12, Praha, Nové Město, jakožto správce, zpracovávat Vámi poskytnuté (či z veřejných zdrojů získané) osobní údaje, a to v souladu s obecným nařízením o ochraně osobních údajů (EU) 2016/679. Zpracování osobních údajů bude pro správce provádět společnost Alma Career Czechia s.r.o., IČO: 264 41 381 prostřednictvím svých elektronických systémů.
Zobrazit více
Odpovědí na tento inzerát poskytujete správci své osobní údaje za účelem a po dobu realizace výběrového řízení. V souvislosti se zpracováním Vašich osobních údajů máte právo (i) na přístup k osobním údajům, (ii) na opravu nepřesných nebo doplnění neúplných osobních údajů, (iii) na výmaz osobních údajů, nejsou-li již osobní údaje potřebné pro účely, pro které byly shromážděny či jinak zpracovány, anebo zjistíte-li, že byly zpracovávány protiprávně, (iv) na omezení zpracování osobních údajů ve zvláštních případech, (v) na přenositelnost údajů, (vi) vznést námitku, po níž zpracování Vašich osobních údajů bude ukončeno, neprokáže-li se, že existují závažné oprávněné důvody pro zpracování, jež převažují nad Vašimi zájmy nebo právy a svobodami zejména, je-li důvodem případné vymáhání právních nároků, (vii) obrátit se na Úřad pro ochranu osobních údajů a (viii) odvolat souhlas, je-li zpracování založeno na souhlasu.
Další informace o zpracování údajů společností Alma Career Czechia s.r.o., Menclova 2538/2, 180 00 Praha 8, IČO: 264 41 381, jsou dostupné na https://almacareer.com/gdpr.