práce na živnostenský list/ičo, dohoda o provedení práce
Probíhá:
od
teď
do 31.12.2025
Zařazení:
administrativní pracovník, asistent/asistentka, pracovník back office, recepční, vkládání dat do počítače, administrativa, služby
Co říká ALTAXO Accounting s.r.o. o pozici
Specializujeme se na poskytování komplexních služeb pro podnikatele po celé ČR i SR, což z nás na trhu činí první volbu pro klienty, kteří podnikají v obou zemích zároveň. V současnosti jsme největší společnost v tomto oboru na česko-slovenském trhu. Spolupracujeme s desítkami odborníků v oblasti účetní a daňové problematiky, dále s notáři a advokáty. Máme několik tisíc klientů, mezi které mimo jiné patří advokáti, notáři a státní i nestátní organizace. Klademe maximální důraz na spokojenost našich klientů s vědomím toho, že právě tento faktor je rozhodující pro úspěch jakékoliv poradenské společnosti. Nabízíme flexibilitu, otevřenost a individuální přístup, díky čemu se nám daří držet stabilní pozici na trhu pro naše klienty i naše zaměstnance.
Jsme Altaxo, jsme špičkami v oboru společností, které poskytují komplexní služby pro podnikatele v oblasti správy, výkupu a zakládání společností. Máme již 8000 spokojených klientů a neustále rosteme.
Tuto pozici si plánujeme udržet i v následujících letech, ale bez skvělých lidí by to nešlo! Aktuálně potřebujeme doplnit náš tým o někoho, kdo nám pomůže zvládnout administrativu související s chodem firmy.
Co budeš mít na starosti?
Tvým hlavním úkolem bude připravovat, kompletovat, kontrolovat a evidovat podklady pro naše klienty
Součástí tvé práce budou i evidence pošty příchozí/odchozí a pochůzky na poštu
Další drobná administrativa, bez které to prostě nejde
Dále tě bude čekat spousta dalších zajímavých adhoc úkolů
Co k tomu musíš umět?
Hledáme někoho, kdo má písemný český jazyk na vysoké úrovni.
Zkušenost s běžnou administrativou, ale to není podmínkou, důležité pro nás je abys byl/a organizovaný/á a dalo se na tebe spolehnout.
Někoho kdo má chuť se posouvat osobnostně i kariérně
Někoho, kdo pro nás bude mít alespoň 20 hodin týdně v době otevření naších kanceláří
Co Ti za to nabízíme?
Zajímavé platové ohodnocení, dle zkušeností a možnost ovlivnit výši svého výdělku.
Mimořádně akční a neformální prostředí.
Prostor pro vlastní iniciativu - na každém názoru záleží.
Kanceláře v AZ Toweru, kousek od centra
Nástup je možný ihned.
V případě zájmu zašli, prosím, své CV, informaci o počtu hodin, kolik můžeš týdně pracovat + kdy a pár řádků na téma proč chceš do ALTAXO.
Pošlete odpověď na pozici Administrativní asistent/ka - Brigáda v Brně
Pro výběrové řízení na tuto pracovní pozici budou společnosti VIAGEM a.s., IČO: 04817320, Sokolovská 131/86, Praha, Karlín, 1. česká realitní s.r.o., IČO: 28396499, Sokolovská 131/86, Karlín, 186 00 Praha 8 a ALTAXO Accounting s.r.o., IČO: 24120693, Sokolovská 131/86, Karlín, 186 00 Praha 8, jakožto společní správci, zpracovávat Vámi poskytnuté (či z veřejných zdrojů získané) osobní údaje, a to v souladu s obecným nařízením o ochraně osobních údajů (EU) 2016/679. Zpracování osobních údajů bude pro správce provádět společnost Alma Career Czechia s.r.o., IČO: 264 41 381 prostřednictvím svých elektronických systémů.
Zobrazit více
Odpovědí na tento inzerát poskytujete správci své osobní údaje za účelem a po dobu realizace výběrového řízení. V souvislosti se zpracováním Vašich osobních údajů máte příslušná práva: (i) na přístup k osobním údajům, (ii) na opravu či doplnění nepřesných nebo nepravdivých osobních údajů, (iii) na výmaz osobních údajů, nejsou-li již osobní údaje potřebné pro účely, pro které byly shromážděny či jinak zpracovány, anebo zjistíte-li, že byly zpracovávány protiprávně, (iv) na omezení zpracování osobních údajů ve zvláštních případech (v) na přenositelnost údajů a (vi) vznést námitku, po níž zpracování Vašich osobních údajů bude ukončeno, neprokáže-li se, že existují závažné oprávněné důvody pro zpracování, jež převažují nad Vašimi zájmy nebo právy a svobodami zejména, je-li důvodem případné vymáhání právních nároků a (vii) obrátit se na Úřad pro ochranu osobních údajů.
Další informace o zpracování údajů společností Alma Career Czechia s.r.o., IČO: 264 41 381, se sídlem Menclova 2538/2, Libeň, 180 00 Praha 8 poskytuje pověřenec pro ochranu osobních údajů, e-mail: DPO-CZ@almacareer.com, resp. jsou dostupné na https://almacareer.com/gdpr.