pracovní smlouva, práce na živnostenský list/ičo, dohoda o pracovní činnosti (na dobu neurčitou)
Vzdělání:
středoškolské nebo odborné vyučení s maturitou
Jazyky:čeština (výborná)
Benefity:
mobilní telefon, vzdělávací kurzy, školení, bonusy/prémie, možnost občasné práce z domova, flexibilní začátek/konec pracovní doby, profesní/osobní kouč, notebook
Vhodné i pro:
osoby bez praxe
Zařazení:
administrativní pracovník, asistent/asistentka, obchodní asistent, administrativa, prodej a obchod, finance a ekonomika
Co říká Broker Consulting, a.s. o pozici
Broker Consulting je česko-slovenská společnost působící v odvětví finančních služeb již 27 let. Zaměřujeme se na finanční plánování a naším cílem je klienta dlouhodobě vést k finanční spokojenosti. Zaměřujeme se na investování, nákup a prodej nemovitostí a zprostředkování dalších finančních produktů.
Patří mezi Vaše vlastnosti zodpovědnost, pečlivost a samostatnost? Máte příjemné vystupování a komunikace s lidmi Vám nedělá žádný problém? Nebojíte se telefonu? Tak právě Vás hledáme! Na naše nově otevřené obchodní místo Broker Point hledáme asistentku.
NÁPLŇ PRÁCE:
Práce je různorodá budete komunikovat s klienty a řešit jejich požadavky
Budete vyřizovat telefonáty a osobně jednat s klienty i našimi obchodními partnery
Zajistíte správný chod kanceláře
Budete zvát klienty na osobní schůzky do kanceláře a zpracovávat pro ně nabídky
Pro vedení společnosti budete připravovat reporty
Budete po ruce pro další administrativní a obchodní činnosti
POŽADAVKY:
Práce Vás bude bavit a rozhodně se v ní nebudete nudit, ale musíte také splňovat některé z požadavků - které to jsou?
Máte minimálně SŠ vzdělání s maturitou – podmínkou
Umíte pracovat na PC
Jste komunikativní a organizovaný/á
Nebojíte se telefonovat a osobně jednat s lidmi
NABÍZÍME:
Práci ve stabilně rostoucí společnosti
Příjem, který Vás namotivuje (fix + provize + odměny)
Zaškolení a průběžné vzdělávání
Přátelský kolektiv a práci v týmu, která Vás bude bavit
Spolupráce na HPP/DPP/DPČ/IČO/zkrácený úvazek
Zaujala Vás naše nabídka? Pokud ano, pošlete nám své CV.
Pošlete odpověď na pozici Asistent/ka obchodního oddělení
Pro výběrové řízení na tuto pracovní pozici bude společnost Broker Consulting, a.s., IČO: 25221736, Jiráskovo náměstí 2684/2, Plzeň, Východní Předměstí, jakožto správce, zpracovávat Vámi poskytnuté (či z veřejných zdrojů získané) osobní údaje, a to v souladu s obecným nařízením o ochraně osobních údajů (EU) 2016/679. Zpracování osobních údajů bude pro správce provádět společnost Alma Career Czechia s.r.o., IČO: 264 41 381 prostřednictvím svých elektronických systémů.
Zobrazit více
Odpovědí na tento inzerát poskytujete správci své osobní údaje za účelem a po dobu realizace výběrového řízení. V souvislosti se zpracováním Vašich osobních údajů máte právo (i) na přístup k osobním údajům, (ii) na opravu nepřesných nebo doplnění neúplných osobních údajů, (iii) na výmaz osobních údajů, nejsou-li již osobní údaje potřebné pro účely, pro které byly shromážděny či jinak zpracovány, anebo zjistíte-li, že byly zpracovávány protiprávně, (iv) na omezení zpracování osobních údajů ve zvláštních případech, (v) na přenositelnost údajů, (vi) vznést námitku, po níž zpracování Vašich osobních údajů bude ukončeno, neprokáže-li se, že existují závažné oprávněné důvody pro zpracování, jež převažují nad Vašimi zájmy nebo právy a svobodami zejména, je-li důvodem případné vymáhání právních nároků, (vii) obrátit se na Úřad pro ochranu osobních údajů a (viii) odvolat souhlas, je-li zpracování založeno na souhlasu.
Další informace o zpracování údajů společností Alma Career Czechia s.r.o., Menclova 2538/2, 180 00 Praha 8, IČO: 264 41 381, jsou dostupné na https://almacareer.com/gdpr.