Jsme velmi dynamicky se rozvíjející Flotila kurýrních služeb s klíčovou výhodou na trhu, kterou máme jako jediní !
Hledáme vhodnou kolegyni / kolegu na uvedenou pozici. Rozsah práce: přibližně 20 hod./týden s výraznou možností práce z domova ! ( Home Office ) - Možné i brigádně, vhodné i pro absolventy.
Vaše práce bude přímo pro vedení - náplň práce: organizace, aktivní vnitřní komunikace s našimi zaměstnanci a uchazeči, reporting, administrativa, a další operativní záležitosti
Výhodou ( NIKOLIV podmínkou ! ) bude pokud například máte znalosti / zkušenosti i z personalistiky (HR), popřípadě přehled či povědomí v oblasti účetnictví (především mzdové agendy).
Požadujeme: Zodpovědnost, loajalitu, orientaci na výsledek a správné postupy, přemýšlení v souvislostech + aktivní a pozitivní přístup k řešení úkolů a situací ( Musíte být někdo, pro koho toto všechno nejsou jen "prázdné výrazy" !), práce na PC, dobré komunikační schopnosti, aktivní řidič - ŘP. sk.B.
Vaše osobnostní předpoklady a vnitřní nastavení jsou a budou pro nás minimálně stejně důležité jako Vaše pracovní schopnosti a znalosti !
Umožňujeme: Dlouhodobé velmi motivační ohodnocení, převážně flexibilní pracovní dobu s výraznou možností home-office, reálný kariérní růst (a s tím spojeny i finanční růst) a vlastní seberozvoj. A případně samozřejmě různé benefity.
Na základě Vámi zaslaného CV budete případně telefonicky kontaktován/a a případně následně pozván/a k osobnímu pohovoru.
Nechcete odpovídat na mobilu? Nechte si nabídku připomenout později.