Servisní a Zákaznické oddělení - reklamace, expedice
30 000 – 42 000 Kč/měsíc
Firma:
Mr.Gain s.r.o.(zaměstnavatel)
Místo pracoviště:
K Nádraží 256, Hranice - Hranice IV-Drahotuše, okres Přerov
Ukázat mapu
Pracovní poměr:
práce na plný úvazek
Smluvní vztah:
pracovní smlouva (na dobu neurčitou)
Vzdělání:
středoškolské nebo odborné vyučení s maturitou
Jazyky:čeština (výborná) a angličtina (mírně pokročilá)
Vhodné i pro:
osoby bez praxe
Zařazení:
pracovník back office, pracovník reklamačního oddělení, zákaznický servis, prodej a obchod
Co říká Mr.Gain s.r.o. o pozici
Mr Gain s.r.o - Velkoobchod optikou
Co vás čeká
Každodenní péče o optiky (B2B) v oblasti reklamací a prodeje náhradních dílů (ND) – posouzení požadavku, volba řešení (díl / výměna „kus za kus“), dohoda o termínu, zpětná vazba.
Expedice D+1: příprava a odeslání servisních zásilek (komplety, L/R stranice, šroubky, sedla, panty), kontrola správné varianty barvy/velikosti, práce se skenerem.
Hlídání servisních rezerv: rozdělování zásob na hard‑lock (reklamace), soft‑lock (ND), práce s donorskými kusy (rozborka na ND).
Blokace rizikových expedic ve stavu F4O/Doprodej – systémově hlídat Max_prodej; pokud objednávka přesahuje dovolitelné množství, navrhnout bezpečnou alternativu a informovat obchod.
Sběr a pořádek v datech: L/R tracking stranic, recyklace vratek (výtěžnost ND), průběžná kontrola instalované báze a servisního horizontu 24–36 měsíců.
Úzká spolupráce s obchodem, nákupem a kvalitou (technické dotazy, dohody o náhradách, eskalace specifických případů).
Jaké znalosti a dovednosti byste měli mít
Zkušenost z zákaznického servisu / logistiky / expedice (ideálně B2B).
Velmi pečlivá práce s detailem a evidencí; schopnost držet pravidla priorit (reklamace před ND).
Schopnost jasné a klidné komunikace s obchodními partnery po telefonu i e‑mailem (CZ; PL a AJ výhodou pro zahraniční klienty).
Manuální zručnost při jemné manipulaci s díly (stranice, šroubky, sedla) a smysl pro pořádek ve skladu !!!
Výhodou bude, pokud budete umět
Schopnost rychle se zorientovat v datech (instalovaná báze, trendy reklamací) a navrhnout praktické řešení.
Nabízíme zázemí stabilní firmy s 32 letou tradicí a skvělý kolektiv ..jsme střední firmou s rodinným zázemím !
Nástup od 01.10.2025
Pošlete odpověď na pozici Servisní a Zákaznické oddělení - reklamace, expedice
Pro výběrové řízení na tuto pracovní pozici bude společnost Mr.Gain s.r.o., IČO: 25880241, Černotín 146, Černotín, jakožto správce, zpracovávat Vámi poskytnuté (či z veřejných zdrojů získané) osobní údaje, a to v souladu s obecným nařízením o ochraně osobních údajů (EU) 2016/679. Zpracování osobních údajů bude pro správce provádět společnost Alma Career Czechia s.r.o., IČO: 264 41 381 prostřednictvím svých elektronických systémů.
Zobrazit více
Odpovědí na tento inzerát poskytujete správci své osobní údaje za účelem a po dobu realizace výběrového řízení. V souvislosti se zpracováním Vašich osobních údajů máte právo (i) na přístup k osobním údajům, (ii) na opravu nepřesných nebo doplnění neúplných osobních údajů, (iii) na výmaz osobních údajů, nejsou-li již osobní údaje potřebné pro účely, pro které byly shromážděny či jinak zpracovány, anebo zjistíte-li, že byly zpracovávány protiprávně, (iv) na omezení zpracování osobních údajů ve zvláštních případech, (v) na přenositelnost údajů, (vi) vznést námitku, po níž zpracování Vašich osobních údajů bude ukončeno, neprokáže-li se, že existují závažné oprávněné důvody pro zpracování, jež převažují nad Vašimi zájmy nebo právy a svobodami zejména, je-li důvodem případné vymáhání právních nároků, (vii) obrátit se na Úřad pro ochranu osobních údajů a (viii) odvolat souhlas, je-li zpracování založeno na souhlasu.
Další informace o zpracování údajů společností Alma Career Czechia s.r.o., Menclova 2538/2, 180 00 Praha 8, IČO: 264 41 381, jsou dostupné na https://almacareer.com/gdpr.