Jazyky:čeština (výborná) a angličtina (mírně pokročilá)
Benefity:
mobilní telefon, vzdělávací kurzy, školení, příspěvek na dovolenou, stravenky/příspěvek na stravování, dovolená 5 týdnů, bonusy/prémie, příspěvek na dopravu, zvýhodněné půjčky zaměstnancům, notebook, příspěvek na sport/kulturu/volný čas, příspěvek na penzijní/životní připojištění
Zařazení:
administrativní pracovník, asistent/asistentka, pracovník back office, recepční, vkládání dat do počítače, specialista reportingu, administrativa, finance a ekonomika
Co říká PST CLC Mitsui-Soko a.s. o pozici
PST CLC Mitsui-Soko a.s., silná zahraniční společnost s mnohaletou tradicí poskytování logistických služeb, na českém trhu téměř 35 let, hledá do svého týmu kolegu/kolegyni na pozici:
ASISTENTKA VEDENÍ SPOLEČNOSTI
Jste zodpovědní, energičtí a baví Vás administrativa? Preferujete samostatnou práci a hledáte pozici, kde uplatníte své organizační schopnosti? Pokud navíc ovládáte angličtinu a jste aktivní řidič/ka, je tato příležitost právě pro Vás!
Hledáme osobnost, která:
je pozitivní s velmi dobrými komunikačními dovednostmi a schopná asertivně reagovat;
má klidné a profesionální chování, příjemné vystupování a kultivovaný projev (verbální i písemný);
dobrou znalost MS Office (Outlook, Excel, PowerPoint, Word);
má vynikající znalost češtiny a komunikativní úroveň angličtiny (občasná komunikace s japonskými kolegy);
se rychle přizpůsobuje měnícím se prioritám, je schopná navrhovat řešení;
je orientovaná na detail a schopná pracovat samostatně;
má vynikající organizační dovednosti a řidičský průkaz sk. B;
praxi na podobné pozici.
Budete zodpovědný(á) za:
zajištění hladkého chodu sekretariátu a recepce – od zpracování pošty po zajištění kancelářských potřeb;
zápis elektronické pošty, faktur do interního systému;
vybrané měsíční reporty ekonomické divize a jejich automatizace s pomocí AI;
komunikace s dodavateli služeb, organizace revizí a servisů technického vybavení;
zveřejňování interních směrnic a dokumentů v systému;
evidence dokladů, objednávek a smluv v systému;
vedení pokladny pracoviště;
archivace - vedení spisovny v souladu se spisovým a archivačním řádem;
správa firemních účtů s RegioJet a ČD;
rezervace hotelů, letenek, jízdenek pro jednotlivé členy vedení společnosti;
podpora finančního ředitele při přípravě podkladů na jednání, audity;
asistence japonským kolegům – ubytování, stěhování, návštěvy úřadů apod.
Výhodou Vám bude:
zkušenost se zpracováním různých přehledů (není nutností, jsme připraveni Vás to naučit);
základní znalost účetnictví.
A za to můžete očekávat:
smysluplnou a pestrou práci v kolektivu prima lidí;
férové finanční ohodnocení + kvartální prémie;
moderní kanceláře přímo u metra Prosek (Praha 9);
notebook a mobilní telefon považujeme za pracovní nástroj;
5 týdnů dovolené za kalendářní rok;
elektronické stravenky v hodnotě 120 Kč za odpracovanou směnu PLNĚ HRAZENÉ zaměstnavatelem;
příspěvky na dopravu, dovolenou, penzijní a životní připojištění;
MULTISPORT kartu za zvýhodněných podmínek;
zvýhodněné tarify mobilního operátora.
Nástup možný od září 2025 nebo po vzájemné dohodě.
Zaujala Vás naše nabídka? Pak neváhejte a pošlete nám svůj životopis.
Těšíme se na Vás!
Pošlete odpověď na pozici Asistentka vedení společnosti (přímo u metra Prosek)
Pro výběrové řízení na tuto pracovní pozici bude společnost PST CLC Mitsui-Soko a.s., IČO: 25397249, Nádražní 969/112, Ostrava, Moravská Ostrava, jakožto správce, zpracovávat Vámi poskytnuté (či z veřejných zdrojů získané) osobní údaje, a to v souladu s obecným nařízením o ochraně osobních údajů (EU) 2016/679. Zpracování osobních údajů bude pro správce provádět společnost Alma Career Czechia s.r.o., IČO: 264 41 381 prostřednictvím svých elektronických systémů.
Zobrazit více
Odpovědí na tento inzerát poskytujete správci své osobní údaje za účelem a po dobu realizace výběrového řízení. V souvislosti se zpracováním Vašich osobních údajů máte právo (i) na přístup k osobním údajům, (ii) na opravu nepřesných nebo doplnění neúplných osobních údajů, (iii) na výmaz osobních údajů, nejsou-li již osobní údaje potřebné pro účely, pro které byly shromážděny či jinak zpracovány, anebo zjistíte-li, že byly zpracovávány protiprávně, (iv) na omezení zpracování osobních údajů ve zvláštních případech, (v) na přenositelnost údajů, (vi) vznést námitku, po níž zpracování Vašich osobních údajů bude ukončeno, neprokáže-li se, že existují závažné oprávněné důvody pro zpracování, jež převažují nad Vašimi zájmy nebo právy a svobodami zejména, je-li důvodem případné vymáhání právních nároků, (vii) obrátit se na Úřad pro ochranu osobních údajů a (viii) odvolat souhlas, je-li zpracování založeno na souhlasu.
Další informace o zpracování údajů společností Alma Career Czechia s.r.o., Menclova 2538/2, 180 00 Praha 8, IČO: 264 41 381, jsou dostupné na https://almacareer.com/gdpr.