Do svého týmu přijmeme Administrativního pracovníka/nici pro servis v Hradci Králové, který/á má zájem pracovat v mezinárodní & dynamické firmě.
Náplň práce:
- Podpora a koordinace procesů v Truck Centru
- Administrativní činnosti
- Administrace docházky
- Dohled na celkové uspořádání a čistotu v prostorách servisu
Požadujeme:
- Schopnost pracovat v týmu
- SŠ vzdělání
- Pokročilá úroveň komunikace
- Uživatelská znalost Microsoft Office
- Angličtina výhodou
- Proaktivní přístup
- Řidičský průkaz sk. B
Nabízíme:
- Zázemí stabilní mezinárodní společnosti
- Práce v dynamickém prostředí s moderními technologiemi a systémy
- Možnost profesního růstu v rámci společnosti v dané oblasti
- Motivující finanční ohodnocení
- Dobrý kolektiv
Místo pracoviště: Hradec Králové
Nástup možný ihned nebo dle dohody.
Nechcete odpovídat na mobilu? Nechte si nabídku připomenout později.