Benefity:
možnost delšího neplaceného volna, stravenky/příspěvek na stravování, firemní akce, bonusy/prémie, zdravotní volno/sickday, příspěvek na penzijní/životní připojištění, příspěvek na sport/kulturu/volný čas, kafetérie, sleva na firemní výrobky/služby
Vhodné i pro:
osoby bez praxe
Zařazení:
administrativní pracovník, referent, pracovník call centra, administrativa, prodej a obchod, služby
Co říká Allegro Retail a.s. o pozici
Jsme součástí polské e-commerce skupiny Allegro, která patří mezi deset nejnavštěvovanějších platforem pro elektronické obchodování na světě. Allegro Retail vznikl sloučením českých právních subjektů: Internet Mall a.s., CZC.cz s.r.o., AMG Media a.s. a WE|DO CZ s.r.o. Společně tvoříme jednu z největších e-commerce skupin ve střední a východní Evropě.
S podporou více než čtyř tisíc talentovaných zaměstnanců působíme v sedmi zemích a poskytujeme naše služby 130 milionům obyvatel střední a východní Evropy. Chceme být pro naše zákazníky první volbou při nákupu, ať jsou kdekoli. Pojďme se do toho spustit společně!
Hledáme empatické, vstřícné a pro-zákaznické kolegyně/kolegy na naší zákaznickou podporu na pozici Junior Customer Service Specialist.
Baví vás pomáhat lidem a řešit jejich výzvy s úsměvem?
Chcete být oporou zákazníkům?
Pak jste u nás správně!
Přidejte se k našemu týmu zákaznické podpory v Allegro, kde je naším primárním záměrem pomoci zákazníkovi. Jsme tu pro lidi!
Co bude náplní vaší práce?
Pomoc s doručenými zásilkami: Ať už jde o nedoručené, poškozené nebo nekompletní zásilky, budete tu, abyste zákazníkům poskytli řešení.
Komplexní podpora: Poskytování informací o uživatelském prostředí Allegra, jak nakupovat na platformě, jak reklamovat u prodejců, a pomoc při řešení sporů s prodejci.
Multikanálová komunikace: Komunikace s našimi zákazníky probíhá převážně pomocí e-mailu, chatu na webu Allegro a WhatsApp. Zákazník si navíc může objednat hovor a my mu zavoláme.
Spolupráce napříč odděleními: Jako poradce budete úzce komunikovat s dalšími týmy, jako jsou kvalita, security a merchant oddělení, abyste zajistili nejlepší řešení.
Co u nás najdete a proč vás to bude bavit?
Práce s posláním: Budete skutečně pomáhat zákazníkům a edukovat je.
Nulový tlak na prodej: Na rozdíl od mnoha call center, u nás nejsme prodejní linka. Zaměřujeme se výhradně na podporu!
Dynamické prostředí s širokým spektrem dotazů.
Možnost učit se a rozvíjet své komunikační a řešitelské dovednosti.
Koho hledáme?
Osobu s vynikajícími komunikačními schopnostmi a vysokou mírou empatie.
Zájem o online nakupování a e-commerce prostředí.
Schopnost pracovat s více komunikačními kanály.
Spolehlivost a zodpovědnost.
Pracovní doba: Pokrýváme zákazníky každý den PO - NE od 8:00 do 22:00. Směny jsou rozděleny na tři a to v tomto rozložení: 8 - 16:30, 11:30 - 20:00, 14:00 - 22:00.
Proč do toho jít?
Celkem 29 dnů volna (20 dní dovolené, 5 dnů volna navíc, 3 sick days, Den dobrovolnictví) a k tomu ještě volno na ošetřování člena rodiny.
Chceš splnit svůj tvůrčí nebo cestovatelský sen? Žádný problém, po roce si můžeš vzít sabbatical, tj. až měsíc volna navíc. A po dvou letech máš nárok dokonce na dva měsíce volna!
Dostaneš stravenky, které můžeš využít ve spoustě skvělých podniků, nebo si můžeš vybrat stravenkový paušál .
Záleží nám na zdraví našich zaměstnanců, proto nabízíme možnost získat kartu Multisport.
Možnost Home Office
Právě se Ti narodilo dítě nebo chceš doprovodit svou ratolest na jeho nebo její první školní den? Ve všem tě podpoříme!
Našich zaměstnanců si vážíme, a proto pro ně máme odměnu za odpracované roky.
Kanceláře jsou na adrese: Českobratrská 3321/46, Ostrava Nordica Office
Připojte se k týmu, kde je pomoc zákazníkovi prioritou číslo jedna!
Pošlete nám svůj životopis a pojďme se potkat!
Pošlete odpověď na pozici Junior Customer Service Specialist Allegro
Správcem vašich osobních údajů je Allegro Retail a.s., IČO:26204967, U garáží 1611/1, Holešovice, 170 00 Praha 7. Vaše osobní údaje jsou zpracovávány za účelem provádění náborového procesu. Vaše osobní údaje jsou zpracovávány za účelem uzavření smlouvy v souladu s ustanoveními obecně platných právních předpisů, ale v příslušných případech mohou být zpracovávány také na základě vašeho souhlasu. Nezapomeňte, že v souvislosti se zpracováním osobních údajů máte svá práva, včetně možnosti podat stížnost u dozorového úřadu. Náš pověřenec pro ochranu osobních údajů je vám k dispozici ve všech záležitostech souvisejících se zpracováním vašich osobních údajů. Úplný rozsah informací o zpracování vašich osobních údajů v náborovém procesu naleznete zde - https://allegro.pl/regulaminy/klauzula-informacyjna-dla-kandydatow-do-pracy-YLKn8x4W3C1.
Zobrazit více
Odpovědí na tento inzerát poskytujete správci své osobní údaje za účelem a po dobu realizace výběrového řízení. V souvislosti se zpracováním Vašich osobních údajů máte příslušná práva: (i) na přístup k osobním údajům, (ii) na opravu či doplnění nepřesných nebo nepravdivých osobních údajů, (iii) na výmaz osobních údajů, nejsou-li již osobní údaje potřebné pro účely, pro které byly shromážděny či jinak zpracovány, anebo zjistíte-li, že byly zpracovávány protiprávně, (iv) na omezení zpracování osobních údajů ve zvláštních případech (v) na přenositelnost údajů a (vi) vznést námitku, po níž zpracování Vašich osobních údajů bude ukončeno, neprokáže-li se, že existují závažné oprávněné důvody pro zpracování, jež převažují nad Vašimi zájmy nebo právy a svobodami zejména, je-li důvodem případné vymáhání právních nároků a (vii) obrátit se na Úřad pro ochranu osobních údajů.
Další informace o zpracování údajů společností Alma Career Czechia s.r.o., IČO: 26441381, se sídlem Menclova 2538/2, 180 00 Praha 8 poskytuje pověřenec pro ochranu osobních údajů, e-mail: DPO-CZ@almacareer.com, resp. jsou dostupné na https://almacareer.com/gdpr.