Háj 365, Kralice na Hané, okres Prostějov
Ukázat mapu
Pracovní poměr:
práce na plný úvazek
Smluvní vztah:
pracovní smlouva (na dobu určitou)
Vzdělání:
středoškolské nebo odborné vyučení s maturitou
Jazyky:angličtina (pokročilá)
Benefity:
závodní stravování, vzdělávací kurzy, školení, stravenky/příspěvek na stravování, dovolená 5 týdnů, možnost občasné práce z domova, občerstvení na pracovišti, příspěvek na sport/kulturu/volný čas, mobilní telefon, zahraniční pracovní cesty, možnost si napracovat hodiny, individuální rozvržení pracovní doby, firemní akce, bonusy/prémie, flexibilní začátek/konec pracovní doby, notebook
Vhodné i pro:
osoby bez praxe
Zařazení:
administrativní pracovník, referent, obchodní asistent, obchodní referent, pracovník back office, administrativa, prodej a obchod, zákaznický servis
Co říká MICOS TELCOM s.r.o. o pozici
PŘIPOJTE SE K NAŠEMU TÝMU SPECIALISTŮ A NADŠENCŮ DO TECHNOLOGIÍ
Firma vznikla v roce 1990 jako Micos Telcom a v roce 2019 se stala součástí mezinárodní společnosti Preformed Line Products (PLP), která se řadí mezi významné vývojáře, výrobce a dodavatele produktů k výstavbě a údržbě nadzemních i podzemních sítí. Nově máme i vlastní výrobu plastových komponentů, jak pro telekomunikace, tak pro automotive.
www.micostelcom.cz
Chceš být klíčovou součástí mezinárodního obchodu? Pojď do toho s námi!
Jsme zavedená společnost působící na trhu již více jak 35 let. V MICOS TELCOM budeš jako Koordinátor/ka zahraničního prodeje mít v rukou klíčovou roli pro plynulý chod obchodních operací. Pokud tě baví komunikace a organizace a máš rád/a pečlivost a systém, hledáme právě Tebe!
Tvoje práce bude zahrnovat tyto klíčové oblasti:
Administrativní a organizační podpora
Příprava obchodních materiálů: Sestavování a úprava cenových nabídek, potvrzování objednávek a příprava dalších dokumentů pro zahraniční zákazníky a obchodníky.
Správa databází a firemního systému: Aktualizace údajů o zákaznících, objednávkách a obchodních případech v CRM/ERP systémech.
Koordinace interních procesů: Zpracování a sledování poptávek a objednávek od přijetí až po expedici, včetně komunikace s oddělením logistiky, vývoje, nákupu a ostatními pobočkami.
Komunikace
Komunikace s klienty: Zajišťování denní komunikace s obchodníky a zákazníky v zahraničí. Zadávání operativních úkolů na ostatní oddělení, reagovat na dotazy, řešit problémy a poskytovat informace o produktech či službách.
Zpracování reklamací: Přijímání a řešení reklamací nebo stížností od zákazníků
Příprava na veletrhy: Podpora při organizaci účasti na mezinárodních veletrzích a výstavách.
Co by jsi měl/a mít a umět:
Minimálně SŠ vzdělání a komunikační dovednosti.
Systematický a pečlivý přístup s výbornými organizačními schopnostmi.
Aktivní angličtina (písemně i slovem). Němčina výhodou.
Zkušenosti se zahraničním obchodem nebo předchozí práce ve výrobní společnosti jsou velkou výhodou!
Pokročilá znalost Microsoft Office (Excel, Outlook, Teams).
Schopnost pracovat pod časovým tlakem a dodržovat stanovené termíny.
Co můžeme nabídnout my:
Samostatnou i týmovou práci
Odborný a profesionální růst (vzdělávání)
Zázemí stabilní a prosperující společnosti, která je na trhu přes 35 let
Motivující finanční ohodnocení
5 dní volna navíc
Stravenkový paušál (po zkušební době)
Možnost stravování ve firemní kantýně
50% sleva na sportoviště
Společenské firemní akce
Flexibilní pracovní doba
Pošlete odpověď na pozici Koordinátor/ka zahraničního prodeje v B2B
Pro výběrové řízení na tuto pracovní pozici bude společnost MICOS TELCOM s.r.o., IČO: 07506023, Háj 365, Kralice na Hané, jakožto správce, zpracovávat Vámi poskytnuté (či z veřejných zdrojů získané) osobní údaje, a to v souladu s obecným nařízením o ochraně osobních údajů (EU) 2016/679. Zpracování osobních údajů bude pro správce provádět společnost Alma Career Czechia s.r.o., IČO: 264 41 381 prostřednictvím svých elektronických systémů.
Zobrazit více
Odpovědí na tento inzerát poskytujete správci své osobní údaje za účelem a po dobu realizace výběrového řízení. V souvislosti se zpracováním Vašich osobních údajů máte právo (i) na přístup k osobním údajům, (ii) na opravu nepřesných nebo doplnění neúplných osobních údajů, (iii) na výmaz osobních údajů, nejsou-li již osobní údaje potřebné pro účely, pro které byly shromážděny či jinak zpracovány, anebo zjistíte-li, že byly zpracovávány protiprávně, (iv) na omezení zpracování osobních údajů ve zvláštních případech, (v) na přenositelnost údajů, (vi) vznést námitku, po níž zpracování Vašich osobních údajů bude ukončeno, neprokáže-li se, že existují závažné oprávněné důvody pro zpracování, jež převažují nad Vašimi zájmy nebo právy a svobodami zejména, je-li důvodem případné vymáhání právních nároků, (vii) obrátit se na Úřad pro ochranu osobních údajů a (viii) odvolat souhlas, je-li zpracování založeno na souhlasu.
Další informace o zpracování údajů společností Alma Career Czechia s.r.o., Menclova 2538/2, 180 00 Praha 8, IČO: 264 41 381, jsou dostupné na https://almacareer.com/gdpr.